Jump to content

Slechte Liedjes

Recommended Posts

Geplaatst:
Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap.

Yep, ken ik. Ook enorm triest, alhoewel iedereen wel wat tegen de overheid heeft. Niet iedereen kan geheel zijn zin krijgen in NL, dan moet een bepaalde groep de touwtjes in handen hebben, en de rest is dan maar de dupe. En dat is vroeger HEEL vaak gebeurd, en dat was allemaal pure ellende.

En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt !

No shit.

En dat is dus de reden waarom ik die klotehoop weg wil hebben. Wie hier zit te wachten op een Nederlandse Getto? Ik niet...

Wat is daar zo cool aan om met een honkbalknuppel over straat te banjeren? Wat is er zo cool aan om je zo gigantisch debiel te gedragen, en aan iedereen schijt hebben op je makkers na?

Fucking uitschot is het.

Ik verander mijn mening niet, die zooi mag tegen de vlakte.

En wat nou jammer is, is dat er ook gewoon degelijke mensen daar leven, die zijn de dupe van dit soort gekut.

ik ga mee met fyre hij heeft heelmaal gelijk

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

8

• Vegeta

4

• FerryN

4

• Honkbal95

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap.

Yep, ken ik. Ook enorm triest, alhoewel iedereen wel wat tegen de overheid heeft. Niet iedereen kan geheel zijn zin krijgen in NL, dan moet een bepaalde groep de touwtjes in handen hebben, en de rest is dan maar de dupe. En dat is vroeger HEEL vaak gebeurd, en dat was allemaal pure ellende.

En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt !

No shit.

En dat is dus de reden waarom ik die klotehoop weg wil hebben. Wie hier zit te wachten op een Nederlandse Getto? Ik niet...

Wat is daar zo cool aan om met een honkbalknuppel over straat te banjeren? Wat is er zo cool aan om je zo gigantisch debiel te gedragen, en aan iedereen schijt hebben op je makkers na?

Fucking uitschot is het.

Ik verander mijn mening niet, die zooi mag tegen de vlakte.

En wat nou jammer is, is dat er ook gewoon degelijke mensen daar leven, die zijn de dupe van dit soort gekut.

Maar t gaat niet over wat ze doen en de clip het gaat hier om de muziek die ze maken en dat is wel hard in die liedje, En zamg0d1 je hoeft niet overal op te reageren in geen enkele topic word er in elke post ontopic gepraat je mag toch wel ff een opmerking geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...