Jump to content

minder functies

TheVibe

Recommended Posts

Rockstar Games is tijdens de ontwikkeling van GTA IV meer bezig geweest met de graphics dan met de functies.

Omdat het de 1e Next-Generation GTA deel is, hebben ze het voorzichtig aangepakt. Dus, bij de volgende GTA zal Rockstar ongetwijfeld meer aan de functies werken omdat het dan alleen nog maar toevoegen is aangezien ze dan al Next-Gen kunnen werken. ;)

Mvg,

GTTO

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Delen op andere websites

En zou wouden uiteraard toch een beetje een misdaadspel maken en geen levenssimulator :Y

Hmm... ik heb met IV altijd het gevoel gehad dat het meer de sim kant op ging. Je moet met een slakkengang een bocht om, lijkt me niet iets voor een misdaadspel.

Delen op andere websites

En zou wouden uiteraard toch een beetje een misdaadspel maken en geen levenssimulator :Y

Hmm... ik heb met IV altijd het gevoel gehad dat het meer de sim kant op ging. Je moet met een slakkengang een bocht om, lijkt me niet iets voor een misdaadspel.

Met een slakkengang de bocht om ???

Als je een beetje redelijk kan driften kan de snelheid al flink omhoog... Als je daarbij ook nog eens de ideale lijn gaat rijden voor bochten dan kan je redelijk hard door een bocht hoor.....

En ja je moet wel een beetje mazzel hebben met het overige verkeer maar dat is gewoon zoals het is.... :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...