Sjorszzz Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Is het mogelijk om je ps3 aan je pc/labtop te koppelen met een speciale kabel ofzo. Zodat je je pc kunt gebruiken als tv scherm? Je speelt GTA IV op je ps3 maar je ziet het allemaal op je pc dus. Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat je daar een speciale kabel voor kunt kunt krijgen. Maar ik kan het onderwerp niet meer terug vinden. Wie kan me verder helpen? Alvast Bedankt.............. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=82418 je had ff verder kunnen zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[.nl]ntjoo Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Is het mogelijk om je ps3 aan je pc/labtop te koppelen met een speciale kabel ofzo.Zodat je je pc kunt gebruiken als tv scherm? Je speelt GTA IV op je ps3 maar je ziet het allemaal op je pc dus. Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat je daar een speciale kabel voor kunt kunt krijgen. Maar ik kan het onderwerp niet meer terug vinden. Wie kan me verder helpen? Alvast Bedankt.............. Ikzelf heb een HD-monitor, en nu kan ik tegelijk computeren en ps3en op één scherm. Ik ben naar de dynabyte geweest en heb daar voor 40(!) euro een HDMI naar DVI-D kabel gekocht, dus nu speel ik op dat scherm. Het ligt eraan wat je inplugt in je labtop, dat kan vga zijn maar ook dvi en er zijn nog méér mogelijkheden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Is het mogelijk om je ps3 aan je pc/labtop te koppelen met een speciale kabel ofzo.Zodat je je pc kunt gebruiken als tv scherm? Je speelt GTA IV op je ps3 maar je ziet het allemaal op je pc dus. Ik heb ergens hier op het forum gelezen dat je daar een speciale kabel voor kunt kunt krijgen. Maar ik kan het onderwerp niet meer terug vinden. Wie kan me verder helpen? Alvast Bedankt.............. Ik heb een kabel van HDMI naar DVI, in mijn beeldscherm gaat namelijk DVI en het werkt prima Ik heb de kabel gekocht bij Paradigit voor 15 euro ofso Greetz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 maar hoe doe je dat dn met het geluid want dat kan dvi tog niet aan ofwel. want op internet staat dat dvi alleen beeld aankan en geen geluid. want ik wilde hetzelfde proberen maar niet gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Waar kun je die kabels krijgen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Waar kun je die kabels krijgen dan? in een gewone electronicazaak vraag maar aan de verkoper daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik ben ook van plan zo kabel te kopen. Maar is het nou met geluid of zonder geluid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 maar hoe doe je dat dn met het geluid want dat kan dvi tog niet aan ofwel. want op internet staat dat dvi alleen beeld aankan en geen geluid. want ik wilde hetzelfde proberen maar niet gelukt. zitten er speakers in je monitor? als je het geprobeerd hebt en het lukt niet, dan beantwoord dat toch je vraag ^^ dan moet je externe speakers kopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 maar hoe doe je dat dn met het geluid want dat kan dvi tog niet aan ofwel. want op internet staat dat dvi alleen beeld aankan en geen geluid. want ik wilde hetzelfde proberen maar niet gelukt. zitten er speakers in je monitor? als je het geprobeerd hebt en het lukt niet, dan beantwoord dat toch je vraag ^^ dan moet je externe speakers kopen... Als je externe speakers koopt, waar moet het dan op aangesloten? Want hdmi kabel is alleen voor beeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 zo iets staat in je handleiding van de PS3, zoek ik morgen wel op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Maar als ik het dus goed begrijp moet ik een HDMI naar DVI kabel bij een electronica zaak kopen. En daarmee zou het dus moeten lukken? Dus die kabel kan ik dan an de ene kant in mijn ps3 doen en aan de andere kant in mijn labtop i.p.v tv? Bewerkt: 26 augustus 2008 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 laptop? dat weet ik niet... volgens mij hebben Laptop's geen video input, alleen video output... maar bij een computer scherm moet het wel lukken... lees: je hebt twee verschillende soorten input voor je pc scherm, afhankelijk hoe nieuw je pc is... weet niet hoe ze heten, maar er zit wel een duidelijk verschil in de inputs... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 Ja het gaat dus wel om een labtop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Ja het gaat dus wel om een labtop. Ik had een laptop en het lukte niet, bedoel je je ps3 op je laptop of je laptop op een ander scherm Want ps3 aan een laptop verbinden dat werkt niet. Omdat je laptop net een pc is en aan een pc kan je je ps3 ook niet aansluiten er zouden moeten plugjes moeten in die laptop zitten die van het scherm komen. ik heb het geprobeerd en het is niet gelukt. js007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.