Jump to content

ps3 via pc scherm laten afspelen


Sjorszzz

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    11

  • Timb0

    3

  • Hayte

    3

  • Jordy_Wvl

    3

Mochten er mensen zijn die geen DVI aansluting op de computer hebben, dan kan je altijd een VGA box aanschaffen. Bijvoorbeeld die van X2VGA. Die heb ik ook hier liggen en werkt perfect. Zoek maar op google, import vanuit Japan, betalen in dollars. Dus de import is lekker goedkoop. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel met behulp van een zo een kabel die past in die blauwe plug kan je een scherm aansluiten maar dat is het ook niet.

Wacht ff ik snap je niet helemaal.

Want ik wil er niet nog een scherm bij aansluiten maar ik wil juist mijn labtop als gamescherm gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

maar hoe doe je dat dn met het geluid want dat kan dvi tog niet aan ofwel. want op internet staat dat dvi alleen beeld aankan en geen geluid. want ik wilde hetzelfde proberen maar niet gelukt.

zitten er speakers in je monitor?

als je het geprobeerd hebt en het lukt niet, dan beantwoord dat toch je vraag ^^

dan moet je externe speakers kopen...

Als je externe speakers koopt, waar moet het dan op aangesloten?

Want hdmi kabel is alleen voor beeld.

Ik heb HDMI naar DVI, en dan de analoog aansluiting ook aangesloten op mijn mengpaneel die naar mijn boxen gaan ;)

Als je HDMI kan hebben in je scherm heb je idd gelijk beeld en geluid.

Verder, het lijkt me sterk dat je je laptop scherm voor een andere computer kan gebruiken, de foto die je liet zien is alleen voor output van je scherm, dus zodat je je laptop op een ander scherm, of op een tv kan laten zien (die gele ronden).

De nieuwere laptops hebben soms HDMI output, geen input ;)

Hopelijk heb ik jullie zo een beetje geholpen :D

Greetz :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier dus helemaal geen verstand van.

Maar je bedoeld dus te zeggen dat ik mijn labtop niet als tv kan gebruiken om GTA IV op te spelen?

Ja het kan wel, met een VGA box/ Externe USB TV kaart, zoals Summerbase al zei. Je moet dan de ps3 daaraan aansluiten, en dat stop je dan in de usb poort van je laptop. Ze zijn rond de 80 euro.

Die hdmi/dvi kabels kan je dus niet direct erin stoppen, omdat de meeste laptops alleen een video uitgang hebben, geen ingang.

Bewerkt: door .Mic
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waarvoor die gele aansluiting is?

En hoe je hem kunt gebruiken?

Dat is je S-VIDEO uitgang.

Zoek maar op internet naar een S-VIDEO kabel :)

Kan je je beeldscherm op je tv laten zien :)

Andersom kan zeker niet toch?

Dat je je tv scherm op de pc laat zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...