ViceAgent Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Hey, Alles lukt me in deze missie behalve die opa vermoorden Kheb al in de Walkthrough gekeken en ook de search knop gebruikt.. Heeft hier verder nog iemand tips voor?? ViceAgent Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 probeer een drive-by te doen men een uzi of zo en hou afstand en doe het rustig..dan lukt het wel.ik heb er trouwens 1 keer over gedaan.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 welke missie is dat? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Die missie dat je de pimp wagen krijgt, eerst moet je een "Ho" afzetten, dan een andere pimp vermoorden, dan een meisje beschermen en dan een opa vermoorden.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 je moet in de wagen waar jij in zit rustig naar die opa rijden. begin pas met schieten als de voorbumper in je schietveld is....zo richt je meer schade aan. gewoon zoveel mogelijk die limosine kapot knallen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Bedankt allemaal; het is me gelukt Vooral die voorbumper-truuk werkt goed :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ow ik hoefde niet te schieten :blink: bij mij reed hij ze eigen te pletter, hij wilde langs een standbeeld en toen reed hij er met 2 wielen overheen waardoor diej kantelde Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ow ik hoefde niet te schieten :blink: bij mij reed hij ze eigen te pletter, hij wilde langs een standbeeld en toen reed hij er met 2 wielen overheen waardoor diej kantelde was bij mij ook, dat gebeurd denk ik als het telang duurt ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 als je gelukt hebt kantelt hij om idd...maar het kan ook zijn dat hij er vlekkeloos voorbij rijdt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Bij mij reed jizzie tegen een boom aan. En ik snel me auto er voor zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 en ook de search knop gebruikt.. Heeft hier verder nog iemand tips voor?? Slotje (Cursus zoekfunctie :rolleyes: ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts