Jump to content

Card reader wordt niet herkend

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een tijdje een computer.

Laatst wou ik een SD kaartje in mijn card reader stoppen, maar hij deed helemaal niks.

Ook zit er een USB-poort bij en als ik daar een USB-snoer op aansluit doet hij ook niks.

Ik denk dat ik de drivers moet downloaden maar ik weet niet welk merk of type ik heb.

Geplaatst:

Oei, vreemd probleem.

Heb je een CD erbijgekregen? Meestal zit er een CD bij. En welke Windows heb je? XP herkent meestal meteen een USB apparaat, en heeft er meestal de goede drivers voor inbegrepen.

Als je al een keer iets hebt geïnstalleerd, maar het is foutgegaan, dan kun je ook de USB drivers proberen te verwijderen, en daarna alle USB apparaten hun programma opnieuw laten instaleren. Meestal lukt dat hier wel. Maar dit werkt volgens mij alleen op Windows XP.

Je kunt natuurlijk op het doosje gaan kijken en op Google naar de drivers zoeken. =]

Geplaatst:
Oei, vreemd probleem.

Heb je een CD erbijgekregen? Meestal zit er een CD bij. En welke Windows heb je? XP herkent meestal meteen een USB apparaat, en heeft er meestal de goede drivers voor inbegrepen.

Als je al een keer iets hebt geïnstalleerd, maar het is foutgegaan, dan kun je ook de USB drivers proberen te verwijderen, en daarna alle USB apparaten hun programma opnieuw laten instaleren. Meestal lukt dat hier wel. Maar dit werkt volgens mij alleen op Windows XP.

Je kunt natuurlijk op het doosje gaan kijken en op Google naar de drivers zoeken. =]

Nou ja, het zit zo: ik heb een pc gekocht, daar kreeg ik een doos bij van mijn moederbord en een boekje hoe je alle componenten in je pc zet (dat had de verkoper alllemaal al gedaan).

In die doos zit zover ik weet geen cd met drivers voor de card reader. :7

Geplaatst:
Weet je het merk niet? Indien wel, kijk dan eens op hun site naar mogelijke drivers.

Nee, ik kan geen merk vinden helaas :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...