Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) 100% Paint Render+Achtergrond van Google Je mag je naam erop zetten, maar dan moet je de tekst rechts onderin er laten staan! Bewerkt: 24 augustus 2008 door Timske Reageren
.Senne Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 wow, voor paint vind ik dat zekers geslaagd je render is wel wat pixelig, maar dat ligt aan paint, dat heeft geen blending options eh 9/10 Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 wow, voor paint vind ik dat zekers geslaagd je render is wel wat pixelig, maar dat ligt aan paint, dat heeft geen blending options eh 9/10 Binnekort Design Site Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik vind het een mooie sig alleen wel wat pixelig en dat stuk dat uitsteek nogal lelijk 5/10 voor de moeite en door dat Paint het zo vern***t. Reageren
BigM Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik vind het een mooie sig alleen wel wat pixelig en dat stuk dat uitsteek nogal lelijk 5/10 voor de moeite en door dat Paint het zo vern***t. Precies mijn rate, Gebruik photoshop. Or paintshop pro. Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik vind het een mooie sig alleen wel wat pixelig en dat stuk dat uitsteek nogal lelijk 5/10 voor de moeite en door dat Paint het zo vern***t. Precies mijn rate, Gebruik photoshop. Or paintshop pro. Nee ga ik neit doen Je moet hem ok vergroten Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 @ Timske dat maakt niks uit Reageren
Rebellion Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Paint of niet, het gaat om de signature zelf en die is gewoon niet mooi. De achtergrond is gewoon een stock, die balk voor je naam (die je in veel van je signatures hebt) past er totaal niet bij en zoals iedereen hier zegt is de render niet mooi. Toch maar wel PS . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.