Jump to content

raar uitsteksel

Recommended Posts

Geplaatst:

hee iedereen

ik rij altijd rond in mijn hustler en elke keer als ik een bocht naar rechts maak dan zie ik bij het rechterachterwiel een raar uitsteksel is dat de tank dop die verkeerd geplaatst is of gewoon een fout van R*. het lijkt op een stuk frame dat daar niet hoort :ch:

post-98194-1219588477_thumb.jpg

post-98194-1219588499_thumb.jpg

post-98194-1219588565_thumb.jpg

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• vw53steven

13

• Die Hard

7

• _KoE_Mzungu

6

• MegaPilot

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Lijkt mij een foutje van R*, goed opgemerkt, als je maar geen klapband krijgt van dat ding. ^_^

Op je 2de screen valt me nog wat op, het zit pal boven dat andere 'ding', midden in de band:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Dat lijkt op een uitlaat. :puh:

Ik denk gewoon verkeerd geplaatst of iets dergelijks, het bederft misschien wel een beetje je auto, maar zolang je er geen last van krijgt met 't rijden maakt 't toch niet uit? ;)

Edit; Nu ik het heb over een uitlaat, aan de achterkant zit geen uitlaat, toch? Misschien is die uitlaat gewoon verkeerd "gespawnt", aangezien er volgens mij geen uitlaat aan de achterkant zit.

Edit 2; Het is idd de uitlaat, kijk maar, aan de achterkant komt er rook uit, maar waaruit? De uitlaat zit d'r niet. Dus volgens mij is het gewoon een verkeerd geplaatste uitlaat.

De beste edit: (:puh:) Wacht eens.. Heeft de Hustler twee uitlaten en aan allebei de kanten één uitlaat? Want dat ding wat Mzungu ontdekte heeft ook een soort uitlaat-"opening". Misschien zijn het allebei de uitlaten alleen gewoon helemaal verkeerd geplaatst.

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

mesg fout geplaatst in de codes? zo ja, mesg. kan je het dan verhelpen door de hoogte te veranderen

greets tjippie

Geplaatst:

nee het zijn geen uitlaten want als je bij een hustler aan de achterkant kijk dan zie je er wel degelijk 2 zitten dus het is gewoon een fout (op mijn screens zijn de uitlaten aan de achterkant niet goed te zien)

Geplaatst:
nee het zijn geen uitlaten want als je bij een hustler aan de achterkant kijk dan zie je er wel degelijk 2 zitten dus het is gewoon een fout (op mijn screens zijn de uitlaten aan de achterkant niet goed te zien)

Zijn die 2 vierkante dingen dan de uitlaten? Want ik zie geen uitlaten zitten hoor? :?

Geplaatst:

Dat is wel degelijk een uitlaat, volgens mij kon je ook de uitlaat modden en die kwam aan de zijkant uit.

Geplaatst:

hé ik ben nog ergens achter gekomen ik gebruik namelijk heel vaak de cheat ''auto herstelling'' zo noem ik dat (hesoyam) en als ik die in heb getoetst dan pas zie ik die rare dingen bij m'n wiel, nu heb ik mijn hustler in een garage gezet en er weer uitgereden zo dat ik nog niet die cheat heb gebruikt en dan zie ik ze niet het is dus alleen met die cheat

post-98194-1219597353_thumb.jpg

en over die uitlaten gesproken die zitten gewoon aan de onderkant van de auto dus die dingen die er ontstaan bij het in typen van ''hesoyam'' zijn geen uitlaten :Y

post-98194-1219597768_thumb.jpg

post-98194-1219597787_thumb.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:
die dingen die er ontstaan bij het in typen van ''hesoyam'' zijn geen uitlaten :Y
Maar dat had je nog niet eerder gemeld, dat ze onstaan bij een :kots: cheat :kots: . :duh:
Geplaatst:
die dingen die er ontstaan bij het in typen van ''hesoyam'' zijn geen uitlaten :Y
Maar dat had je nog niet eerder gemeld, dat ze onstaan bij een :kots: cheat :kots: . :duh:

ik kwam er ook pas achter toen ik dit onderwerp al geplaatst had

Geplaatst:

Met de hijskraan in de Hunter Quarry (groeve ten zuidwesten van Las Venturas) :Y

Geplaatst:
Met de hijskraan in de Hunter Quarry (groeve ten zuidwesten van Las Venturas) :Y

ja ik speel vaak met de hijskraan. Meestal zwier ik een auto in de ronte en laat hem daar na los kijken wat er nog van over blijft :*D

Ho ho ho. Wanneer je die bug hebt zie ik geen uitlaten, wanneer je die bug niet hebt zie ik ze wel, het zijn toch echt de uitlaten. Ik zal even de 2 screens naast elkaar plaatsen, en dan moet je even op de uitlaten letten.

Edit;

screensautorj0.jpg

Links is zonder de bug, rechts met. Links zie je de uitlaten, rechts zie je ze niet. Volgens mij zijn het toch echt de uitlaten.

Bewerkt: door Die Hard
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...