Jump to content

User track player op Vista home premium

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen hoe moet je op vista nummers op je user track player afspelen?

Ik heb deze dingen al gedaan:

1. Op wikigta gekeken wat je moet doen.2.Mp3 bestanden in user tracks gecopied.3.gescand op GTA SA.4. Getest, en ik kreeg alleen reclame. Bij voorbaat dank bram. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Beste mensen hoe moet je op vista nummers op je user track player afspelen? Ik heb deze dingen al gedaan:

2. Mp3 bestanden in user tracks gecopied.

Er staat toch duidelijk dat je een snelkoppeling moet plaatsen in de User Track map, niet de bestanden zelf.
Om je eigen muziekbestanden af te kunnen laten spelen op dit station zal je eerst van deze muziekbestanden snelkoppelingen moeten aanmaken in de map (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks. Het eenvoudigst gaat dit door één enkele snelkoppeling toe te voegen van de map waar jij al je muziek hebt opgeslagen, zoals bijvoorbeeld je persoonlijke Muziek map.
Daarnaast raad ik je aan om te doen wat er in de readme van het spel staat: SA opstarten met Administrator rechten, [meer informatie]. En natuurlijk moet je over de nodige codecs beschikken maar met W.M.P. 9 en later zou je die al moeten hebben. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

En aan Windows Vista Home Premium zal het niet liggen, ikzelf heb ook Vista en bij mij werken de songs prima. ;) Download anders wat andere liedjes en kijk of die het wel doen.

Misschien is dit de oplossing, aangezien ik dit ook eens heb gehad; Scan de User Tracks opnieuw, wacht een tijdje en kijk dan of je de muziek wel krijgt. Dit heeft bij mij geholpen, ikzelf had hetzelfde probleem, heb anderhalve dag zitten luisteren totdat ik erachter kwam dat ik alleen maar reclame had. :puh:

Geplaatst:

als je reclame hoord probeer dan de F5 knop dan spoel je de reclame door misschien dat je dan te horen krijg wat ook wou horen

• 4 maanden later...
Geplaatst:

ik heb een probleem met mijn songs... eerst speelden ze wel af nu niet.. ze zijn (en waren) in wma formaat.

ik heb niks veranders... en niemand anders ook. scan user tracks helpt niet.... snelkopellingen maken ook niet ....

f5 ook niet plz help !! ik heb win vista home premium met wmp 11 sp1.

Geplaatst:
Dat service pack (sp1) kan misschien het probleem hebben veroorzaakt. Probeer dat eens te verwijderen, dat heeft geen nadelige gevolgen voor de rest van je spel of computer.

En het is ok om na een post van een half jaar geleden een nieuw topic te starten hoor ;)

How to uninstall Windows Service Pack 1

ik was dat ff vergeten.. ik update mij computer met de nieuwste updates elke dag en paar dagen voordat ik sp1 al geinstaleerd heb deed die het al iet meer... en ik weet niet bij welke update die "uitviel".

BTW: sorry wist niet dat die 6 maanden oud is xD maar is echt dringgend want ik kan niet spelen zonder moj fav. muziek :puh:

Geplaatst:
Beste mensen hoe moet je op vista nummers op je user track player afspelen? Ik heb deze dingen al gedaan:

2. Mp3 bestanden in user tracks gecopied.

Er staat toch duidelijk dat je een snelkoppeling moet plaatsen in de User Track map, niet de bestanden zelf.
Om je eigen muziekbestanden af te kunnen laten spelen op dit station zal je eerst van deze muziekbestanden snelkoppelingen moeten aanmaken in de map (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks. Het eenvoudigst gaat dit door één enkele snelkoppeling toe te voegen van de map waar jij al je muziek hebt opgeslagen, zoals bijvoorbeeld je persoonlijke Muziek map.
Daarnaast raad ik je aan om te doen wat er in de readme van het spel staat: SA opstarten met Administrator rechten, [meer informatie]. En natuurlijk moet je over de nodige codecs beschikken maar met W.M.P. 9 en later zou je die al moeten hebben.

Huhh?!

Ik heb gewoon MP3 bestanden in mijn User Track map gezet, geen snelkoppelingen of anders, werken gewoon bij mij

Overigens ook met Vista Home Premium ^_^

Geplaatst:
Huhh?!

Ik heb gewoon MP3 bestanden in mijn User Track map gezet, geen snelkoppelingen of anders, werken gewoon bij mij

Overigens ook met Vista Home Premium ^_^

hehe heb jij mazzel ;p
Geplaatst:
hehe heb jij mazzel ;p
Dit heeft niets met mazzel te maken. Je kan zowel al je muziek kopiëren, dan heb je dus waarschijnlijk al je muziek dubbel op je PC staan. :cab: Een snelkoppeling is veel eenvoudiger en neemt maar heel weinig schijfruimte in beslag. ^_^
Geplaatst:
Dit heeft niets met mazzel te maken. Je kan zowel al je muziek kopiëren, dan heb je dus waarschijnlijk al je muziek dubbel op je PC staan. :cab: Een snelkoppeling is veel eenvoudiger en neemt maar heel weinig schijfruimte in beslag. ^_^
oh met mijn 320 gb harde schijf kan ik doen wat ik wil ;p .. ik heb al snelkoppenlingen geprobeerd. lukt niet.. er is iets met windows en niet de game...
Geplaatst:

Staan er niet dubbel op hoor, m'n muziek stond op een andere PC (de muziek-pc :D ), en vanuit daar heb ik een berg in die map gezet ^_^

Geplaatst:

Mensen Je moet ze kopieren als snelkoppeling in de user track map zetten het spel opstarten dan esc drukken option - Audio setup - user track options en dan scan User tracks dan doet die het

Alles staat ook beschreven op deze pagina.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...