Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Wil iemand dat doen, ik stuur me layout via PB Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Wil iemand dat doen, ik stuur me layout via PB ik zal je ff helpen. Als je Kompozer gebruikt heb je niet eens een HTML code nodig ookal kan je die wel gebruiken daarin Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik denk niet dat iemand dat voor jou zal doen, want dit neemt behoorlijk veel tijd in beslag, en als je kijkt op Webdesign forums, dan zie je vaak dat je ervoor moet betalen in één of andere vorm. Reageren
xgaming Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Ik denk niet dat iemand dat voor jou zal doen, want dit neemt behoorlijk veel tijd in beslag, en als je kijkt op Webdesign forums, dan zie je vaak dat je ervoor moet betalen in één of andere vorm. Stuur mij maar ff een PB, zal kijken wat ik voor je kan doen. Wordt waarschijnlijk volgende week moet nu eerst de betaalde websites van mijn (Amerikaanse) klanten afmaken. >>> Door Thundercover: Waarom stuur jij hem geen PB? Mocht het jou lukken, kan Timske zelf posten als hulp buiten het topic om is geboden. Deze post is nu volstrekt zinloos. <<< Reageren
Timske Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Is niet meer nodig, toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.