hendrik14 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Hallo, Bij de coördinaten van het Las Venturas Planning Department is een fout gemaakt, namelijk: X = -348,1399. Dit moet zijn: X = 348,1399 Ik kwam erachter doordat op de 'brothel-hemel' kaart het Las Venturas Planning Department en het Las Venturas Police Department HeadQuarters naast elkaar liggen, terwijl de X-coördinaat van het Las Venturas Planning Department een min voor zijn cijfers had en het Las Venturas Police Department HeadQuarters niet. Even uitgeprobeert met teleporteren en het bleek dat Las Venturas Planning Department dus de verkeerde X-coördinaat heeft. verder wou ik toch maar even zeggen dat deze site helemaal TOP is! Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Een klein tikfoutje, maar wel goed gevonden. Maar het zou raar zijn als er een - stond. Want Las Venturas ligt in de positieve X en Y (volgens de kaart die hier onderstaat). En het is handiger als je de volgende keer een foutje vind, dat je dat dan in >>=-DIT-=<< topic plaatst. En welkom op het GTAForum. Jij bent wel al veel langer lid dan ik maar bij deze gefeliciteerd met je eerst post. Bewerkt: 24 augustus 2008 door GTAGijsso Reageren
hendrik14 Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ja dat had ik ook wel gedaan maar het kwam er niet te staan:S kon het ook niet vinden waar het wel stond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.