Jump to content

DokterFix en SchijfBewaker.


Torritor

Recommended Posts

Beste Leden,

Ik heb sinds kort DokterFix gedownload. Het programma zorgt ervoor dat de werking van de computer sneller gaat, etc. Ik zag gisteren (23 augustus) dat SchijfBewaker net zoiets was, als DokterFix. Nou is de vraag: Welke van de 2 is beter?

Laat me het graag weten in dit topic.

Groeten Torritor

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

DokterFix is zo te zien spyware, dus als je dat serieus gedownload hebt (en daarvoor ook betaald hebt), zou ik me ernstige zorgen gaan maken. SchijfBewaker lijkt uit hetzelfde straatje te komen. Verder rammelt je bericht aan alle kanten (het is vandaag 24-08, dus dan kan het gisteren nooit 26-08 zijn), dus enige opheldering van jouw kant zou wenselijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

DokterFix is zo te zien spyware, dus als je dat serieus gedownload hebt (en daarvoor ook betaald hebt), zou ik me ernstige zorgen gaan maken. SchijfBewaker lijkt uit hetzelfde straatje te komen. Verder rammelt je bericht aan alle kanten (het is vandaag 24-08, dus dan kan het gisteren nooit 26-08 zijn), dus enige opheldering van jouw kant zou wenselijk zijn.

Ik heb het niet betaald. Ik kon hem gratis downloaden. Ik heb SpywareGuard en McAfee die ervoor zorgen dat Spyware verwijderd wordt.

Ik heb de fout met de datum gewijzigd. 26-08 Is komende dinsdag.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet betaald? Dus je hebt het kostenloos en illegaal gedownload? Daar mogen we je niet mee helpen. :slotje:

[Niet eens met slotje? -> Stuur me een PB]

Edit: Topic weer open, aangezien je het wel gratis kan downloaden. Maar goed, wie zou er dan ook betalen voor spyware? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet betaald? Dus je hebt het kostenloos en illegaal gedownload? Daar mogen we je niet mee helpen. :slotje:

[Niet eens met slotje? -> Stuur me een PB]

Edit: Topic weer open, aangezien je het wel gratis kan downloaden. Maar goed, wie zou er dan ook betalen voor spyware? :puh:

Het is niet illegaal. Sinds 2006 kun je hem gratis downloaden op een paar sites. Mijn PC werkt gewoon normaal.

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je hebt het gedownloaded? Dan zit je nu met een mooi virusje =]

Wat intypen op Google en je vind meteen antwoord:

http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showt...mp;#entry118131

http://gathering.tweakers.net/forum/list_m...es/1282900/last

@ Torritor: Er staat wel op de nepverpakking dat het 2006 ofzo is, maar het is en blijft spyware. =]

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je hebt het gedownloaded? Dan zit je nu met een mooi virusje =]

Wat intypen op Google en je vind meteen antwoord:

http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showt...mp;#entry118131

http://gathering.tweakers.net/forum/list_m...es/1282900/last

@ Torritor: Er staat wel op de nepverpakking dat het 2006 ofzo is, maar het is en blijft spyware. =]

@ Ikt: Ja, oké. Maar ik heb (zoals ik al eeder zei) SpywareGuard en McAfee die Spyware tegenhoudt. Ik uprade de programma's ook. Ik heb het inderdaad gratis gedownload. DokterFix, oftewel, SchijfBewaker, doet normaal, net als mijn PC. McAfee houdt ook virussen tegen.

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je hebt het gedownloaded? Dan zit je nu met een mooi virusje =]

Wat intypen op Google en je vind meteen antwoord:

http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showt...mp;#entry118131

http://gathering.tweakers.net/forum/list_m...es/1282900/last

@ Torritor: Er staat wel op de nepverpakking dat het 2006 ofzo is, maar het is en blijft spyware. =]

@ Ikt: Ja, oké. Maar ik heb (zoals ik al eeder zei) SpywareGuard en McAfee die Spyware tegenhoudt. Ik uprade de programma's ook. Ik heb het inderdaad gratis gedownload. DokterFix, oftewel, SchijfBewaker, doet normaal, net als mijn PC. McAfee houdt ook virussen tegen.

Niet alles wordt tegengehouden, zelfs niet door McAfee. Vergeet dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmz, vreemd. Ik geloof nog stééds dat het spyware is. Plaats anders even de link naar het programma, ik heb tools =]

Ik kan de link niet rechtstreeks naar de download-pagina sturen van DokterFix, oftewel, SchijfBewaker.

Aan Thabit,

Nou, dat denk ik niet, hoor. De kans niet niet groot, zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke anti-virus pakt niet alles, daarom is het handig om af en toe ook met een ander programma je pc te scannen. Daarnaast kan je pc nog normaal werken, maar dat DokterFix op de achtergrond bezig is met het slopen van je pc. Of eerst afwacht en zich als een normaal programma laat zien, om na een paar weken toe te slaan. Of dat het pas toeslaat als je het probeert te verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Download KillBox.

Verwijder alle processen die je denkt die niet op je computer thuishoren. (Met KillBox van je harde schijf)

Ga naar ?:\Program Files, verwijder alle mappen die beginnen met 'tmp' of die heel verdacht zijn.

Start opnieuw KillBox op. Verwijder de DokterFix map uit je Program Files map.

Download SmitfraudFix.exe

Herstart je computer in Veilige Modus.

Start SmitfraudFix.exe op.

Volg de stappen en plaats je log hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Download KillBox.

Verwijder alle processen die je denkt die niet op je computer thuishoren. (Met KillBox van je harde schijf)

Ga naar ?:\Program Files, verwijder alle mappen die beginnen met 'tmp' of die heel verdacht zijn.

Start opnieuw KillBox op. Verwijder de DokterFix map uit je Program Files map.

Download SmitfraudFix.exe

Herstart je computer in Veilige Modus.

Start SmitfraudFix.exe op.

Volg de stappen en plaats je log hier.

Bedankt! Ik zal het proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...