Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Neem anders even ESET NOD32 Antivirus. Doet het best goed.. Ben nu ook maar even aan het scannen geslagen.. Reageren
Torritor Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Download KillBox.Verwijder alle processen die je denkt die niet op je computer thuishoren. (Met KillBox van je harde schijf) Ga naar ?:\Program Files, verwijder alle mappen die beginnen met 'tmp' of die heel verdacht zijn. Start opnieuw KillBox op. Verwijder de DokterFix map uit je Program Files map. Download SmitfraudFix.exe Herstart je computer in Veilige Modus. Start SmitfraudFix.exe op. Volg de stappen en plaats je log hier. Sorry, ik kom er niet goed uit. Kun je het iets beter uitleggen? En de volgorde goedzetten? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 I am Computer Man! Ik kijk wel even om mijn computer in VBox te infecteren en een oplossing te zoeken. Reageren
Torritor Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 I am Computer Man!Ik kijk wel even om mijn computer in VBox te infecteren en een oplossing te zoeken. Oké! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.