xgaming Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Hallo, Ik wil een programma op een DVD zetten zodat deze een setup start als ik de computer aanzet. Het programma heb ik al 2x op een DVD gezet maar ik weet nu wat de fout is die ik heb gemaakt. Ik heb de ISO (image file) gebrand als een bestand op een DVD, echter moet ik deze branden als bootable file. Nou kan je met Nero Burning ROM wel een bootable DVD maken alleen heb je de optie .IMA (Boot-Image-Files), nu kan je in het dropdown menu wel kiezen voor 'All Files' alleen is de vraag of dat gaat werken. Wie weet hoe je zo'n DVD kan branden zodat de setup automatisch gaat. In de BIOS kan je namelijk de DVD niet verkennen dus is het cruciaal dat de setup vanzelf gaat anders kan je niks meer met de DVD. Bedankt Reageren
Naudin Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Kun je bij nero niet een Image-schijf branden? Reageren
xgaming Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Voor zover ik dat weet dacht het wel, maar weet niet 123 hoe dat moet. Kan het nu niet controleren zit op een andere computer, ben namelijk bezig met werken. Normaal gesproken zou ik het zelf wel kunnen uitzoeken maar heb er even de tijd niet voor. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik weet het niet zeker maar kon dat niet met 120% Alcohol? Het is een betaald programma maar er is een trail versie van. Reageren
Naudin Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik weet het niet zeker maar kon dat niet met 120% Alcohol? Het is een betaald programma maar er is een trail versie van. Klopt daar kan het ook mee. Maar met Nero moet het ook lukken volgens mij. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Download MagicISO. Sla je ISO op, open de ISO. Klik op Unbootable. Nu moet er Bootable komen te staan. Reageren
xgaming Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Tis al gelukt. Bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.