gk1 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 HIER gelukkig ben ik een xbox 360 owner natuurlijk hoop ik dat het nieuwe missies zijn, ik wil geen droge extra autos of vliegtuig ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 De DLC lijkt me echt vet, maar ik heb geen idee hoe je het moet instaleren of downloaden?? Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 De DLC lijkt me echt vet, maar ik heb geen idee hoe je het moet instaleren of downloaden?? Later volgens mij moet je gewoon ff checken op xbox marketplace, en dan downloaden, en dan instaleert tie hem vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 prijs heeft niks te maken met inhoud ik kan je ook een snopje proberen te verkopen voor 1600 MS points btw, hoeveel is dat in normale taal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 prijs heeft niks te maken met inhoudik kan je ook een snopje proberen te verkopen voor 1600 MS points btw, hoeveel is dat in normale taal? whoehahahahaah ik lees op google dat het $12 is dus +/- 6 euro whaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
battle1970 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 prijs heeft niks te maken met inhoudik kan je ook een snopje proberen te verkopen voor 1600 MS points btw, hoeveel is dat in normale taal? dat zou volgends mij €19,04 zijn vind ik best betaalbaar zal dan vast wel een groote dlc zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 "wow, 6 euro, dan moet het inderdaad wel groots zijn" ik had iets van 10 euro verwacht ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 well i only found it on google eh, dus ik kan het verkeerd hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gk1 Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) 2100 MS points is 25 Euro Ff berekenen, (wiskundemeester , nee grapje ) 25 euro / 2100 en de antwoord daarvan vermenigvuldigen met 1600 is 19,04 euro, dus eigenlijk zou het iets groots moeten worden Bewerkt: 24 augustus 2008 door gk1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Goed nieuws. Een soort van uitbrijdings pakket snap ik hiervan? Intressant nieuwtje, Ben benieuwd wat hier uit komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XXL-GTA Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Tuurlijk 'wordt' het groots. Alle games en wat dan ook niet worden groots voordat het uitkomt... Beetje nutteloos topic lijkt me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azgeleor Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 zal het enkel voor de xbox 360 uitkomen of ook voor ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 De DLC lijkt me echt vet, maar ik heb geen idee hoe je het moet instaleren of downloaden?? Later GAST!!!! Dat je dat niet weet!!!!! Gewoon downloaden nubcake!!! Je heb GTA IV toch ook niet geinstaleerd!!??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 he ff een vraagje die ms points is dat echt geld of zoiets ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Earth Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Komt deze 'uitbreiding' ook op de Playstation 3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.