Swiggers Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) he ff een vraagjedie ms points is dat echt geld of zoiets ? Ik ben een PS3 Owner, dus zoveel verstand heb ik er ook niet van. Maar naar mijn weten zijn MS Points punten die je kunt kopen bij de Free Record Shop, E-Plaze en Dixons. Hoe meer punten je hebt gekocht, hoe meer spullen je kan 'kopen' bij de XBOX 360 Marketplace ( Wat bij de PS3 'Playstation Store' is. ) Dus als je de DLC wilt kopen, dan moet je 1600 MS Points kopen bij een van de winkels. (Dus het komt er opneer dat het 'echt' geld is.) Bewerkt: 25 augustus 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Microsoft execs had a look of triumph when they announced that soon after the release of GTA IV, XBox Live users would be able to download two exclusive, new episodes adding hours of new gameplay. Now, it appears, PS3 owners will be given a similar option but with different content, exclusive to Sony's next-gen platform. Some information about the content of these two new episodes has also been revealed to Eurogamer and it is suggested that these episodes will be new areas, expansions to the game map, presumably featuring new missions and enhancing the game's storyline. This is an anti-climactic end to the GTA saga which initially was advertised by MS as a big win over rivals Sony. The truth is that Sony has now lost its special relationship with Rockstar and the old days of GTA exclusivity on the Playstation platform are now over. Throughout this story we are all assuming that the exclusive PS3 and X360 content will be significantly different, it will be interesting to see what Rockstar comes up with in order to keep both MS and Sony happy. Ik hoop dat je uit deze quote voldoende informatie kunt halen. Het lijkt er dus op dat de PS3 gamers ook een downloadbare content van GTA IV zullen kunnen downloaden, alleen zal deze anders zijn dan de twee episodes die op de Xbox360 zullen verschijnen. De episodes bevatten op zijn minst al nieuwe locaties, nieuwe missies en ik dacht ergens gelezen te hebben een nieuw Multiplayer speltype. Bewerkt: 25 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 GAST!!!! Dat je dat niet weet!!!!! Gewoon downloaden nubcake!!! Je heb GTA IV toch ook niet geinstaleerd!!??? Je kan ook gewoon een vriendelijk antwoord geven, in-plaats-van al die uitroeptekens. Dit komt een beetje ge-irriteerd over. Ik wil geen MOD spelen, maar dit is toch niet echt een prettig antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik hoop dat wij PS3 owners ook downloadcontent krijgen. Andere of dezelfde, boeit me niks En ook als we niets krijgen: Wij PS3 owners kunnen nog altijd gratis online spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Van Fok.. wat ik van FOK weet is dat ze vaker iets uit hun duim zuigen, dus daar let ik niet op.. Maar als dat waar is, dan zou ik die DLC graag willen kopen als uitbreiding op GTA IV, ik hoop dan dat het beter wordt als het is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gk1 Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Komt de DLC nou in augustus of is het verplaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 he ff een vraagjedie ms points is dat echt geld of zoiets ? Ik ben een PS3 Owner, dus zoveel verstand heb ik er ook niet van. Maar naar mijn weten zijn MS Points punten die je kunt kopen bij de Free Record Shop, E-Plaze en Dixons. Hoe meer punten je hebt gekocht, hoe meer spullen je kan 'kopen' bij de XBOX 360 Marketplace ( Wat bij de PS3 'Playstation Store' is. ) Dus als je de DLC wilt kopen, dan moet je 1600 MS Points kopen bij een van de winkels. (Dus het komt er opneer dat het 'echt' geld is.) nu ff oftopic: maar hoe krijg ik dan geld op mijn ps3 om dingen mee te kopen op de ps store Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 Je kan bij de PS3 ook gewoon met creditcard games en uitbereidingen kopen maar ik weet nie of er ook een andere manier voor is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Je kan bij de PS3 ook gewoon met creditcard games en uitbereidingen kopen maar ik weet nie of er ook een andere manier voor is . Online kan je alles kopen, gewoon ff googlen! @ Uitroepteken / TerrorTotale (en andere geïnteresseerden natuurlijk!! ) De DLC voor GTA IV wordt "vernieuwend" volgens Dan Houser. Denk groots, denk niet, denk raar; Denk dat je over straat loopt door Liberty, en dat er ineens een hysterisch wijf op je afgerend komt, krijsend en schreeuwend: Ze heeft hulp nodig? CUTSCENE en je missie begint... Random Caracters, maar dan erger! Verder, als je door Libert City loopt, leg daarnaast eens een stapel printjes waarop staat wat er allemaal is aangekondigd voor GTA IV. Denk screenshots. Denk vingerloze handschoenen..... Kijk om je heen in Liberty. Waar is de veer(boot)dienst? Het veerstation is er, de boten niet. Buslijnen? De bussen staan er, maar de routes zijn niet geactiveerd. Waarom kunnen wij niet in het Bankgebouw zonder een glitch te gebruiken? Waarom zit dat interieur daar dan wel??? Veel in Liberty City zoals we het nu kennen lijkt gedeactiveerd. Wellicht dat R*, nadat MS de deal aanbood voor de bekende 50 miljoen dollar, voor de druk nog even wat zaken op non-actief heeft gezet. Kleding verwijderd. Auto's verwijderd..... De DLC wordt groots. Mijn god, wat kan je met professionals wel niet ontwikkelen voor f*ing 50 miljoen dollars?! Dan Houser heeft al gezegd in één van de zeldzame interviews, dat de DLC, waar het om de indruk gaat die het maakt, vergelijkbaar wordt met GTA: SA. Als R* dat zegt, zet je schrap, dat weet iedere GTAFan! Ik beweer dus niet dat er grond bijkomt, of wat dan ook, maar enkele dingen zijn bevestigd en anderen zijn geruchten. Waar het om het deactiveren van zaken gaat voor de release van GTA IV: Iscariah, bekend van dit forum, kwam met deze theorie op de proppen, en ik volgde hem gelijk: Waarom anders zien wij vingerloze handschoenen in screenshots? Waarom anders lezen wij in officiële aankondigingen over ongekend breed openbaar vervoer, en kunnen we vervolgens alleen in de taxi? Roddel: "15 uur gameplay" - gameplay wordt ge-ijkt op storylines, toch? Tadaa....... Maar voor 25 miljoen per episode, neemt MS toch nooit genoegen met "maar" 15 uur extra gameplay...? Ik ben MS niet, maar ik zou me bedrogen voelen... Het zou het één en ander verklaren: R* zou nooit de PS3 gamer officiële storyline laten missen, dus moet het iets anders toevoegen wat exclusive is voor de 360. Bijzaken, maar dan héél veel. You figure it out... Bewerkt: 26 augustus 2008 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.N.Bellic Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 en zoveel ma zage da er na de storyline nix meer is op DLC zal het dan pas beginne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XXL-GTA Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Roddel: "15 uur gameplay" - gameplay wordt ge-ijkt op storylines, toch? Tadaa....... Maar voor 25 miljoen per episode, neemt MS toch nooit genoegen met "maar" 15 uur extra gameplay...? Ik ben MS niet, maar ik zou me bedrogen voelen... Je begrijpt dat MS de deal heeft gemaakt om de PS3 een hak te zetten en zo potentiele klanten te lokken. Aangezien de hype van GTAIV vreselijk snel over was (begrijpelijk) zal bijna iedereen die GTAIV wilde het al gekocht hebben. MS boeit het niet of de DLC echt goed is, maar of zij er meer klanten mee krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 Roddel: "15 uur gameplay" - gameplay wordt ge-ijkt op storylines, toch? Tadaa....... Maar voor 25 miljoen per episode, neemt MS toch nooit genoegen met "maar" 15 uur extra gameplay...? Ik ben MS niet, maar ik zou me bedrogen voelen... Je begrijpt dat MS de deal heeft gemaakt om de PS3 een hak te zetten en zo potentiele klanten te lokken. Aangezien de hype van GTAIV vreselijk snel over was (begrijpelijk) zal bijna iedereen die GTAIV wilde het al gekocht hebben. MS boeit het niet of de DLC echt goed is, maar of zij er meer klanten mee krijgen. Maar daarbij sla je het feit over dat R* het wel boeit dat de DLC goed is. R* wil zijn fans (Of dit nu PS3, XboX of PC spelers zijn) zeker niet kwijt en zal daarom niet zomaar met half afgemaakte spullen komen... R* Weet dat de fans kwaliteit verwachten en zal dit ook zeker leveren. Het verschil is namelijk dat MS nieuwe fans van MS wil krijgen maar R* wil in ieder geval de fans van GTA houden. Dus de DLC zal zeker wel goed zijn echter zal deze eerder voor de XboX beschikbaar zijn als voor de PS3..... Tevens zal de DLC voor de XboX anders (misschien uitgebreider maar dat weten we nog niet) zijn dan voor de PS3.... Dat is hetgeen wat MS met zijn bedrag gewonnen heeft.... Echter klopt het wat je zegt dat de hype redelijk snel overwas... (Sterker nog ik heb het idee dat de hype door de al bestaande fans is gedragen en eigenlijk niet eens zo diep is doorgedrongen in de nieuwe lichting spelers aangezien GTA een begrip is wat op zichzelf staat....) maar ben ik van mening dat de hype weer vleugels krijgt met de nieuwe content die beschikbaar komt..... Ik wacht er in ieder geval met smart op ook al weet ik dat ik langer moet wachten dan de XboX spelers..... Hoop dat het einde dit jaar beschikbaar komt (zo rond de feestdagen als ze het verkoop technisch goed aanpakken) en dan krijgen we een nieuw hoofdstuk binnen GTA IV.... Dan heb ik het nog drukken aangezien ik hem nog niet eens voor de eerste keer heb uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 Mij maakt het niet veel iut wat de DLC gaat zijn Ik speel momenteel GTA IV op Xbox en binnekort op PS3 (moet nog achter GTA IV gaan ) Dus we zullen zien wat het is =) Gratzz GTAFreak007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tsirapo Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Ik wil gwn weten hoe je in godsnaam moet gaan verwisselen tussen Johnny en Niko of zal het zijn zoals in The Force Unleashed waar je alleen als je new game start ff de prologue met Darth Vader doet en de rest met Starkiller ? Zou het spel echt wel verkloten!!!! Speciaal overnieuw beginnen terwijl sommige mensen al 100% hebben op hun goed account waar ze hoopten voordelen van te hebben ivm DLC!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Is hij al uit dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.