Jump to content

GTA IV DLC schijnt 'groots' te worden!

gk1

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gk1

3

• tjippie

3

• Jacky-2007

3

• Hayte

2

1200 MS Points, kom op zeg. Die gasten van Microsoft doen er alles aan om geld te krijgen, net of ze geen genoeg geld hebben... :ch:

zou jij dat niet doen dan?

ontopic: Als voor Xbox downloadble content komt dan voor ps3 ook misschien later maar hij komt iig. Rockstar is ook geen vrijwilligersinstelling daar moet ook wat verdient worden.

Delen op andere websites

1200 MS Points, kom op zeg. Die gasten van Microsoft doen er alles aan om geld te krijgen, net of ze geen genoeg geld hebben... :ch:

ontopic: Als voor Xbox downloadble content komt dan voor ps3 ook misschien later maar hij komt iig. Rockstar is ook geen vrijwilligersinstelling daar moet ook wat verdient worden.

Nee, maar ik bedoel. Je hoeft toch niet voor een Download betalen? Dat vind ik wel onzin hoor... :{

Delen op andere websites

Nee, in dit geval niet omdat Microsoft 50 miljoen dollartjes heeft betaald...

En BTW het wordt 1600 MS points, wat neer komt op €20. ;) En het zal ook in de winkel te koop zijn.

Het wordt idd groots.

Delen op andere websites

HIER

gelukkig ben ik een xbox 360 owner

natuurlijk hoop ik dat het nieuwe missies zijn, ik wil geen droge extra autos of vliegtuig ofzo.

Die E*KELS bij R* kunnen beter zorgen dat de PC versie eindelijk is goed gaat werken met een betere patch dan aan een uitbreiding werken.

Delen op andere websites

HIER

gelukkig ben ik een xbox 360 owner

natuurlijk hoop ik dat het nieuwe missies zijn, ik wil geen droge extra autos of vliegtuig ofzo.

Die E*KELS bij R* kunnen beter zorgen dat de PC versie eindelijk is goed gaat werken met een betere patch dan aan een uitbreiding werken.

Nou nou, enig idee over game developing? Wat denk jij, dat dat allemaal gedaan wordt door twee man, ofzo? :N Rockstar North heeft een ploeg voor het verder developen van de downloadabe content (waar ze sinds de release van de game voor de consoles, vanaf eind april, al mee bezig zijn) en een ander team werkte al aan de pc versie. Ook aan de eventuele patches voor de pc versie wordt as wie speak gewoon gewerkt, hoor! :tu:

Dat puberale gescheld kan je beter achterwege laten, als je R* een stel "eikels" vindt, ben jij niet GTAForum waardig in mijn ogen. Ik begrijp je frustratie, maar heb even geduld! De patches voor de consoles lieten ook enkele weken op zich wachten, maar waren wel gelijk goed i.p.v. vluchtig gereleasde zooi.

Delen op andere websites

elk spel dat uitkomt op de pc heeft wel bugs & glitches.

daarom die patches om het te verhelpen.

R* doet daarom ook maar hun best!

Dus moet je die mensen niet zitten uitschelden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...