hendrik14 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Het klinkt misschien wat vreemd, maar wanneer ik deze missie probeer vliegt het vliegtuig zo snel weg dat ik nog maar amper de rood-wit geblokte watertoren voorbij ben die even verder dan de twee hangars op de landingsbaan staat. Ik kan de missie dus nooit halen ook al gebruik ik NOS. Reageren
tjippie Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Het klinkt misschien wat vreemd, maar wanneer ik deze missie probeer vliegt het vliegtuig zo snel weg dat ik nog maar amper de rood-wit geblokte watertoren voorbij ben die even verder dan de twee hangars op de landingsbaan staat. Ik kan de missie dus nooit halen ook al gebruik ik NOS. deze moet toch met die motor? (pcj600) zoja, en je hebt hem op de computer... dan moet je ff W ingedrukt houden + al heel snel vertrekken, het lukt je zowiezo... anders moet je savegame nemen greets, tjippie Reageren
BigM Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 De beste tip van wiki: Bron : http://nl.wikigta.org/wiki/Stowaway_%28GTA_San_Andreas%29 Rij in een aerodynamische houding om sneller een hogere snelheid te bereiken en zo sneller bij de Andromada te kunnen komen. PC: het pijltje 'naar voor' zeer snel achter elkaar intikken. PS2: de linker analoogstick een klein stukje naar voor duwen. <LI>Eenmaal in het vliegtuig is het handig om te wachten tot alle tonnen naar buiten zijn gerold, dan heb je daar geen last meer van. <LI>Het spel heeft ook korte scènes voor als je het vliegtuig niet haalt en als het ontploft vóór je eruit bent, als je nieuwsgierig bent is het misschien leuk om die ook te zien. <LI>Vuurwapens zijn dan wel gevaarlijk in het vliegtuig maar als je secuur mikt is het wel mogelijk, een knuppel of bijvoorbeeld een katana kan ook goed helpen. Reageren
m.e.t Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik kan hem ook niet halen op de computer. Wat ik ook doe, het vliegtuig is te snel weg. Maar als je het niet erg vind om te cheaten, kun je de slowitdown cheat gebruiken. Dan ben je zeker op tijd bij het vliegtuig. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Je moet dan in het pauzemenu naar options> display> advanced en dan zet je de frame limeter aan (on). Dan zou je het vliegtuig moeten kunnen inhalen Reageren
hendrik14 Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) nog even ter aanvulling, het vliegtuig is binnen 15 seconden in de lucht! Bewerkt: 25 augustus 2008 door Bling Lettertype en -grote naar normaal veranderd. Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 EN IN 10 SECONDEN KAN JE ERIN ZIJN..... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Probeer je grafische instellingen zo LAAG mogelijk in te stellen. MartyCeha noemde al de Frame Limitter (op aan zetten), maar denk hierbij ook aan de Draw Distance (zo laag mogelijk) en de resolutie (ook zo laag mogelijk). Veder dus even alle Display Options / Settings langsgaan en zo instellen dat het zo min mogelijk vraagt van je grafische kaart. Probeer het dan nog eens, succes. PS Mocht het dan nog niet lukken, dan kan je altijd nog een savegame aanvraag indienen in >dit subforum<, lees wel eerst in >dit topic< hoe je een aanvraag moet indienen. Bewerkt: 25 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
hendrik14 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 EN IN 10 SECONDEN KAN JE ERIN ZIJN..... als ik een filmpje ervan zou maken kon je zien dart zelfs de beste gta speler het niet zou lukken.... Reageren
m.e.t Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Als je een savegame plaatst lukt het andere spelers wel. Ik had precies hetzelfde probleem als jij maar toen ik een savegame plaatste kon Koe_Mzungu (als ik het goed spel) hem wel voor me halen. Dus ik denk dat het aan de computer ligt. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Voor als het nog niet lukt, een handig glitchje: http://nl.youtube.com/watch?v=fWyp1hnhtHM&...feature=related Reageren
Qlikki Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Deze missie staat me nog vers in m'n geheugen, vanmiddag net geklaard. Je start met je motor en je gaat allereerst links van de auto's langs, dan zit je al direct in de slipstream van het vliegtuig. Zorg dat je niet in directe lijn zit met de laadruimte, maar met de propellors (daar krijg je ook slipstream van) Op het laatst iets naar links draaien en je rijd de laadruimte in. Zonder slipstream red je het niet. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Wat is een slipstream? En bedoel je niet rechts van de auto's want anders moet je eerst een rondje om de auto's doen. Een tip van mij. Ga niet recht achter het vliegtuig rijden, maar iets ernaast. Dan wordt je in ieder geval niet geraakt door de vaten die eruit rollen. Dan moet je op het laatste moment het vliegtuig in schieten. Mij lukt het keer op keer met deze tips. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.