.Senne Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ik heb weer een nieuwe sig gemaakt, namelijk deze: gewoon wat brushes gebruikt, render ingeblend, gaussian blur erop gezet om het 'vlieg' effect te krijgen, en ook nog een bijpassend font en logo gezocht. rates and comments plz Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Goed gelukt, mooie effecten. Echt super. Alleen het zwarte aan de zijkanten is wat minder. Ik geef je toch een 8.5/10. Reageren
.Senne Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 thanx timske, ik had het inderdaad beter 450 pixels preed kunnen doen, dan had het minder leeg geweest aan de zijkanten. nog iemand raten? Reageren
psfan Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 niet mooi ingeblend, tekst sux, weinig gekreeerde diepte, alles achter de focal geplakt.... Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 De tekst ziet er niet echt mooi uit. De render is helaas niet ingeblend wat je beter wel had kunnen doen, de effecten zijn wel mooi gedaan, dus ik geef je een 6/10 Reageren
Rebellion Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Als ik zo vrij mag zijn wat tips te geven: verander de achtergrond van zwart naar de blauw van Superman's pakje en een ander lettertype kan ook geen kwaad. Reageren
.Senne Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 niet mooi ingeblend, tekst sux, weinig gekreeerde diepte, alles achter de focal geplakt.... bedankt voor de rate en als je het dan toch ineens allemaal afkeurt, kan je even goed tips geven ook. @ kloep: ik weet het, de tekst is minder, maar dat is meestal er snel bij gezet bij mij en rebellion: met het blauw gaf het niets, heb geprobeerd. Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 De tekst ziet er niet echt mooi uit. De render is helaas niet ingeblend wat je beter wel had kunnen doen, de effecten zijn wel mooi gedaan, dus ik geef je een 6/10 Ik vind hem wel mooi alleen de gloed rondom de render, tekst enzo vind ik neit zo mooi. Bij sommige renders hoef je niet perse in te blende die moeten gwn opvallen en helder zijn ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.