Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb weer een nieuwe sig gemaakt, namelijk deze:

supermancopycopywx5.png

gewoon wat brushes gebruikt, render ingeblend, gaussian blur erop gezet om het 'vlieg' effect te krijgen, en ook nog een bijpassend font en logo gezocht.

rates and comments plz :Y

:cya:

Geplaatst:

Goed gelukt, mooie effecten. Echt super. Alleen het zwarte aan de zijkanten is wat minder.

Ik geef je toch een 8.5/10.

Geplaatst:

thanx timske, ik had het inderdaad beter 450 pixels preed kunnen doen, dan had het minder leeg geweest aan de zijkanten.

nog iemand raten? :)

Geplaatst:

De tekst ziet er niet echt mooi uit. De render is helaas niet ingeblend wat je beter wel had kunnen doen, de effecten zijn wel mooi gedaan, dus ik geef je een 6/10

Geplaatst:

Als ik zo vrij mag zijn wat tips te geven: verander de achtergrond van zwart naar de blauw van Superman's pakje en een ander lettertype kan ook geen kwaad.

Geplaatst:
niet mooi ingeblend, tekst sux, weinig gekreeerde diepte, alles achter de focal geplakt.... :duh:

bedankt voor de rate ^_^ en als je het dan toch ineens allemaal afkeurt, kan je even goed tips geven ook.

@ kloep: ik weet het, de tekst is minder, maar dat is meestal er snel bij gezet bij mij :puh:

en rebellion: met het blauw gaf het niets, heb geprobeerd.

Geplaatst:
De tekst ziet er niet echt mooi uit. De render is helaas niet ingeblend wat je beter wel had kunnen doen, de effecten zijn wel mooi gedaan, dus ik geef je een 6/10

Ik vind hem wel mooi alleen de gloed rondom de render, tekst enzo vind ik neit zo mooi. Bij sommige renders hoef je niet perse in te blende die moeten gwn opvallen en helder zijn !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...