Honkbal95 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 heb er iets van een half uurtje ofzo aan besteed ik heb ook wel photoshop maar weet niet hoe ik het moet gebruiken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 het is veel te hoog voor een sigie 498px × 229px Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Best saai, dit komt door dat je alleen tekst en eenbal erop hebt geplakt.. Ik zal binnekort wel een tutorial maken voor een goede sign @ Hieronder, Ten eerste, het gaat niet over mijn signature, Ten tweede, als je denkt dat je het beter kan laat het dan ook zien Bewerkt: 24 augustus 2008 door Timske Reageren
BigM Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Best saai, dit komt door dat je alleen tekst en eenbal erop hebt geplakt.. Ik zal binnekort wel een tutorial maken voor een goede sign Jij doet het zelfde. Failure. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 ...ik heb ook wel photoshop maar weet niet hoe ik het moet gebruiken... Met een paar Tuts volgen kom je er vanzelf hoor Want als je net begint met PS zal je veel sigs met verschillende Tuts maken Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 het probleem is ik heb geen Css ofzo ik heb coral pain shop photo pro XI en daar zijn helemaal geen tuts over Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 het probleem is ik heb geen Css ofzo ik heb coral pain shop photo pro XI en daar zijn helemaal geen tuts over dan moet je Adobe Photohsop CS2 nemen die heeft bijna iedereen hier Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 het probleem is ik heb geen Css ofzo ik heb coral pain shop photo pro XI en daar zijn helemaal geen tuts over dan moet je Adobe Photohsop CS2 nemen die heeft bijna iedereen hier en hoeveel kost die? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) het probleem is ik heb geen Css ofzo ik heb coral pain shop photo pro XI en daar zijn helemaal geen tuts over dan moet je Adobe Photohsop CS2 nemen die heeft bijna iedereen hier en hoeveel kost die? ik zal even kijken ik edit zo wel link:http://download.adobe.com/pub/adobe/photos..._CS2_tryout.zip Prijs: Kon ik niet vinden Bewerkt: 25 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.