Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) >Origineel, klik hier< Boring Bewerkt: 24 augustus 2008 door Timske Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 WAT Dit is nogal Racistisch tegenover buitenlandse mensen hoor en ik ben dan wel een vriend van je NEE GEEN GAY VRIEND[/font] maar ik vin dit een beetje te ver gaan -9999/10 Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 WAT Dit is nogal Racistisch tegenover buitenlandse mensen hoor en ik ben dan wel een vriend van je NEE GEEN GAY VRIEND[/font] maar ik vin dit een beetje te ver gaan -9999/10 Niks rasistisch, Hitler is geschiedenis, en hoort bij geschiedenis. Ik bespot niemand of discimineer niemand. En het hakenkruis hoort bij het Hindoisme, heb ik gehad met levensbeschouwing. Hitler heeft er een andere betekenis van gemaakt. Kijk anders op WikiPedia.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 WAT Dit is nogal Racistisch tegenover buitenlandse mensen hoor en ik ben dan wel een vriend van je NEE GEEN GAY VRIEND[/font] maar ik vin dit een beetje te ver gaan -9999/10 Niks rasistisch, Hitler is geschiedenis, en hoort bij geschiedenis. Ik bespot niemand of discimineer niemand. En het hakenkruis hoort bij het Hindoisme, heb ik gehad met levensbeschouwing. Hitler heeft er een andere betekenis van gemaakt. Kijk anders op WikiPedia.. dat wist ik van dat haken kruis maar hitler heeft het andersom gezet hoor heb het ook gehad met Levensbeschouwing BLEGH! Reageren
tjippie Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 WAT Dit is nogal Racistisch tegenover buitenlandse mensen hoor en ik ben dan wel een vriend van je NEE GEEN GAY VRIEND[/font] maar ik vin dit een beetje te ver gaan -9999/10 Niks rasistisch, Hitler is geschiedenis, en hoort bij geschiedenis. Ik bespot niemand of discimineer niemand. En het hakenkruis hoort bij het Hindoisme, heb ik gehad met levensbeschouwing. Hitler heeft er een andere betekenis van gemaakt. Kijk anders op WikiPedia.. dat wist ik van dat haken kruis maar hitler heeft het andersom gezet hoor heb het ook gehad met Levensbeschouwing BLEGH! srry man maar ik vind hem leuk bed8, although er nix over word gezegt dat hij ''zamgod1'' negers haat, hij probeert alleen humor te creeren. en tsja, jou bevalt het niet. maar dan hoeft het ook weer niet meteen racisties en shit te zijn, greets, tjippie Reageren
BigM Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Werkelijk belagelijk. Totaal disrespectvol. En erg racistisch -102447112214 Oftewel -1. Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Dat Adolf Hitler een racist was weten we. Ik geloof niet dat Timske deze afbeelding met opzet heeft gepost omdat hij weet dat Hitler een racist is en erge dingen heeft gedaan maar ik vind dat je beter had kunnen weten of dit waardig genoeg was voor een nieuw topic... Het enige werk wat je verricht hebt is een omlijning van je document en een wolkje met ha ha tjie!. Ik snap je bedoeling, de manier waarop Adolf zijn toespraak staat te houden en lijkt alsof hij niest maar veel heb je er niet aan gedaan en erg mooi afgewerkt is het jammer genoeg niet. Reageren
BaasB Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Waarom zou een plaatje van Hitler gelijk racistisch zijn zeg, damn. Nooit van satire gehoord ofzo? Maar even dat buiten beschouwing. Ik vind je plaatje wel grappig, maar niet meer dan dat. Hitler ziet er niet echt uit alsof hij op dat moment aan het niesen is, dus de tekst past niet zo heel goed. Je hebt die border wel nice gedaan aangezien je met Paint werkt, dus dat is wel een pluspuntje. Ik geef het een 6,4 EDIT: Ben het helemaal eens met Levi. Bewerkt: 24 augustus 2008 door BaasB Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Waarom zou een plaatje van Hitler gelijk racistisch zijn zeg, damn. Nooit van satire gehoord ofzo?Maar even dat buiten beschouwing. Ik vind je plaatje wel grappig, maar niet meer dan dat. Hitler ziet er niet echt uit alsof hij op dat moment aan het niesen is, dus de tekst past niet zo heel goed. Je hebt die border wel nice gedaan aangezien je met Paint werkt, dus dat is wel een pluspuntje. Ik geef het een 6,4 EDIT: Ben het helemaal eens met Levi. Ik heb beter paint werk Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 WAT Dit is nogal Racistisch tegenover buitenlandse mensen hoor en ik ben dan wel een vriend van je NEE GEEN GAY VRIEND[/font] maar ik vin dit een beetje te ver gaan -9999/10 Hoezo te ver? Er is geen enkel verband tussen dit plaatje en enige vorm van racisme. Was het hoofd van Charlie Chaplin, had je je rot gelachen. Werkelijk belagelijk. Totaal disrespectvol. En erg racistisch -102447112214 Oftewel -1. Hay, ik zeg idem. @plaatje: het plaatje is iets wat je op Dumpert zou tegenkomen. Weliswaar allemaal -reacties, maar dat komt door de flauwheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.