Jump to content

Nintendo DS Lite kopen of verder sparen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb meer dan 150 euro en ik kan dan een DS Lite kopen. Maar ik wil ook weer verder sparen, voor anderen dingen ofzo. Dus me vraag is: zal ik de DS Lite kopen of verder sparen. :?

Geplaatst:
Hallo, ik heb meer dan 150 euro en ik kan dan een DS Lite kopen. Maar ik wil ook weer verder sparen, voor anderen dingen ofzo. Dus me vraag is: zal ik de DS Lite kopen of verder sparen. :?

Gek, koop geen Nintendo DS man! :{ Neem maar van me aan dat dat ding geen €150,- waard is. Misschien dat je hem 2e hands via Marktplaats kunt kopen voor €40,- ofzo (als je 2e hands ook goed vindt tenminste), maar meer zou ik er echt niet aan uitgeven als ik jou was. Vraag anders DenkaanHenk maar eens hoe blij hij met zijn DS was, dat kan hij je vast in geuren en kleuren vertellen. :7 En als je graag een Nintendo DS wil kopen om Chinatown Wars te kunnen spelen: als dat spel eenmaal uit is, zijn er ook ''manieren'' om dat spel zonder DS te kunnen spelen, als je snapt wat ik bedoel. ;)

In ieder geval, ik zou echt geen DS kopen als ik jou was. Ik heb ff geen zin om alle voors en tegens op te gaan noemen (:$), maar lees anders deze post van mij eens: Klik. Lekker doorsparen voor iets beters/leukers zou ik zeggen, want €150,- is toch best een flink bedrag. En aangezien de DS nu alweer een hele poos op de markt is, zal er vast binnen een paar jaar wel weer iets nieuws komen.

Geplaatst:

Gek, koop geen Nintendo DS man! :{ Neem maar van me aan dat dat ding geen €150,- waard is. Misschien dat je hem 2e hands via Marktplaats kunt kopen voor €40,- ofzo (als je 2e hands ook goed vindt tenminste), maar meer zou ik er echt niet aan uitgeven als ik jou was. Vraag anders DenkaanHenk maar eens hoe blij hij met zijn DS was, dat kan hij je vast in geuren en kleuren vertellen. :7 En als je graag een Nintendo DS wil kopen om Chinatown Wars te kunnen spelen: als dat spel eenmaal uit is, zijn er ook ''manieren'' om dat spel zonder DS te kunnen spelen, als je snapt wat ik bedoel. ;)

In ieder geval, ik zou echt geen DS kopen als ik jou was. Ik heb ff geen zin om alle voors en tegens op te gaan noemen (:$), maar lees anders deze post van mij eens: Klik. Lekker doorsparen voor iets beters/leukers zou ik zeggen, want €150,- is toch best een flink bedrag. En aangezien de DS nu alweer een hele poos op de markt is, zal er vast binnen een paar jaar wel weer iets nieuws komen.

Bedankt voor je post BaasB, ik zal nog maar even nadenken. :Y

Geplaatst:

Ik ben het eens met BaasB, spaar gewoon door voor andere leuke dingen. Heb je al een PS3/XBOX 360? Spaar adners daarvoor, of eventueel een nieuwe PC (Maar dat zal nog wel even duren^_^)En anders voor iets anders. DS is meer voor wat jongere kinderen of volwassenen die niet veel gamen, het is zeg maar geen egte Game-Dinges, maar een manier om geld te verdienen.

Geplaatst:
€40,- ofzo (als je 2e hands ook goed vindt tenminste), maar meer zou ik er echt niet aan uitgeven als ik jou was.

40 euro, waar haal je dat vandaan!?! Je kan ook overdrijven hoor BaasB. Voor 40 euro kan je waarschijnlijk een defecte DS krijgen en wat moet je daar dan mee? De Ds Lite's die in goede staat verkeren heb je op marktplaats voor tussen de 80-130 euro (los dan hé) als je er nog wat games bij wilt komt het rond de 120-170 euro.

Vraag anders DenkaanHenk maar eens hoe blij hij met zijn DS was, dat kan hij je vast in geuren en kleuren vertellen.

Dat is lekker, alleen op negatieve inzichten een DS benaderen :7 Kijk je hebt altijd liefhebbers en tegenstanders van een bepaalde handheld/console maar om nou dat ding naar jou(jullie) smaak af te kammen, vind ik ook een beetje ver gezocht.

@ Rene-GTA, het ligt er natuurlijk puur aan of je van de DS games houdt (gewoon een kwestie van het aanbod games bekijken op internet). De NDS is best divers in aanbod, maar de grote namen: Zelda, Pokémon en Mario zijn echt Nintendo's eigen (dat soort gerne's kom je ook het meeste tegen), als je dat geen leuke games vind, zou ik als ik jou was deze niet aanschaffen. Als je van shooting games en race games houdt is een PSP ook wel wat voor jou. Het ligt er natuurlijk aan in welke richting je wilt: Handheld of een Console. Oriënteer wat rond en bedenk goed wat jou echt leuk lijkt, alleen dan moet je iets aanschaffen, want zoals eerder gezegd 150 euro is niet niks natuurlijk.

Geplaatst:

Als je een handheld wilt raad ik je de PSP aan, de PSP3000 komt binnenkort voor 199 euro uit, en daar kan je gewoon zoveel meer mee. Ook vind ik dat er veel betere games op verschijnen, op de DS en de Wii verschijnt er de laatste tijd erg veel troep waardoor er wel meer games op zijn, maar kwalitatief heeft de PSP betere games. Bij de PSP 3000 bundel die zeer binnenkort verschijnt krijg je trouwens ook nog een game naar keuze (je kunt kiezen uit Fifa '09, Buzz Master Quiz en Harry Potter geloof ik), allemaal voor 199 euro :bier:

Geplaatst:

Rene, ik zou als ik jou was voor een PS3 sparen. Aangezien je alle PS3 games die je bij mij speelt erg leuk vind, zoals Ratchet & Clank. En de nieuwste Ratchet & Clank komt ook uit, dus als ik jou was zou ik voor een PS3 verder sparen Rene. En niemand kent Rene beter op dit forum dan ik. ^_^

Geplaatst:
Komt er weer een nieuwe ratchet en clank dan?

Ja, en je kan de nieuwste Ratchet & Clank ook al preorderen bij Dixons.

• 4 weken later...
Geplaatst:
NIeuwe DS OP KOMST! BEGIN 2009*

Is al te laat, hij heeft al de lite gekocht. :7 Of Rene koopt ook de nieuwste weer. 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...