Jump to content

naamloos!


iefen

Recommended Posts

hai ik heb de vc trainer van het gtaforum gedownload (volgens mij is die by lithjoe)

nu is er een cheat dat je shift met nog wat moet drukken om als je in een auto zit de deuren opslot te zetten

nu is mijn vraag:

als ik in de auto zit en ik do de cheat van deuren opslot dan zijn ze opslot, dan ga ik de auto uit kan ik ze vervolgens niet meer open doen!!!

hoe ontgrendel ik hem zodat ik vaker in die auto kan rijden

vraag 2

is het echt zo dat als je vc 100% gehaald heb en 100% zonder cheats heb gedaan

dat je dan bodygaurds krijgt

want ik heb alle 100% gehaaald zonder cheats enz. gedownload (ook van deze website)

maar er ik heb geen bodygaurd

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 1: Gewoon weer LSHIFT 3 drukken totdat je boven in beeld krijgt "Doors Unlocked"

Vraag 2: Ht is wel egt zo, maar je krijgt ze niet zomaar, je kunt ze inhuren, verder weet ik ook niet hoe dat dit, maar ik zal het ff voor je uitzoeken (heb ook VC voor 100% ^_^ )

Edit: Gevonden op wikigta

Plaatje:

post-97582-1219648801.jpg

Gwn in de marker staan.

BTW, bij mij verschijnen de markers niet. Iemand enig idee hoe dit kan?

Bewerkt: door Masturmind
Link to comment
Delen op andere websites

vraag 2

is het echt zo dat als je vc 100% gehaald heb en 100% zonder cheats heb gedaan

dat je dan bodygaurds krijgt

want ik heb alle 100% gehaaald zonder cheats enz. gedownload (ook van deze website)

maar er ik heb geen bodygaurd

Dat heb ik ook wel eens gehad, je moet gewoon even een blokje om rijden met je auto en daarna gaan kijken of ze er wel zitten. Vervolgens zullen ze er wel spawnen. Maar die gozers zijn wel onnozel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

vraag 2

is het echt zo dat als je vc 100% gehaald heb en 100% zonder cheats heb gedaan

dat je dan bodygaurds krijgt

want ik heb alle 100% gehaaald zonder cheats enz. gedownload (ook van deze website)

maar er ik heb geen bodygaurd

Dat heb ik ook wel eens gehad, je moet gewoon even een blokje om rijden met je auto en daarna gaan kijken of ze er wel zitten. Vervolgens zullen ze er wel spawnen. Maar die gozers zijn wel onnozel. :puh:

nou dat valt wel mee als je weet hoe je ze kunt gebruiken

als je wilt dat ze op iemand schieten moet je naar diegenen toelopen en hem slaan en dan schieten ze op hem/haar :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...