Sublime Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 toen ik in ierland was zag ik hem liggen voor de 29ste (daarvoor moes ik al weg) wanneer komt ie in nederland uit, of komt hij hier niet uit? Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Wanneer heb je dat gezien?? Als het al een tijdje geleden is, dan is het nep omdat Saint's Row uitkomt op de 14e van oktober (ik weet niet of dit de Amerikaanse datum is of de Europese). Ja, hij is wat uitgesteld. Slechts anderhalve maand (gelukkig niet 7 maanden zoals IV). Reageren
Sublime Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Wanneer heb je dat gezien?? Als het al een tijdje geleden is, dan is het nep omdat Saint's Row uitkomt op de 14e van oktober (ik weet niet of dit de Amerikaanse datum is of de Europese). Ja, hij is wat uitgesteld. Slechts anderhalve maand (gelukkig niet 7 maanden zoals IV). 29 augustes ps3 versie en xbox360 versie in ierland in een gamestop das een soort freerecordshop voor ons.. ik denk niet dat het nep is.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ga maar naar www.saintsrow.com en daar staat dat Saints Row verplaatst is naar 14 oktober. Reageren
FerryN Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik denk dat het nep is. SR2 komt pas uit op de 14de. Dus tel er maar op dat ie fake is. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik denk dat het nep is.SR2 komt pas uit op de 14de. Dus tel er maar op dat ie fake is. of het is een illegale versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.