Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

59001276kf9.jpg

Nog tips voor een nieuw desing? Laat ik eerlijk wezen, Ik ben een stuk c4d vergeten weg tehalen links ondering, How stupid of me. Aub kijk daar overheen. Zoniet, dan niet.

Graag ook tips. Geen één regel-rate. :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind de sig een beetje simpel en zoals je zei de C4D ik zie geen C4D, En je naam is een beetje zoeken want eerst zag ik je naam niet :duh: MAarja het is wel een mooie maar je hebt weinig gebruik gemaakt van de mogelijkheden van PS

Bewerkt: door zamg0d1
ik vind de sig een beetje simpel en zoals je zei de C4D ik zie geen C4D, En je naam is een beetje zoeken want eerst zag ik je naam niet :duh: MAarja het is wel een mooie maar je hebt weinig gebruik gemaakt van de mogelijkheden van PS

Lol dan moet je toch echt beter kijken. :schater:Zowiezo jij bent totaaal tutteloos. Begrijp je dat je een post hebt gemaakt als reactie van een topic, Waarvan de topic starter vervolgends NIKS aan heeft. Sorry hoor maar ik zie dat als spam. Als je het zo goed weet : Geef me tips. Maar(kijkt naar je sig)Denk ik dat ik die tip niet ga opvolgen aangezien je er zelf geen abc van snapt.

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:

Lol dan moet je toch echt beter kijken. :schater:Zowiezo jij bent totaaal tutteloos. Begrijp je dat je een post hebt gemaakt als reactie van een topic, Waarvan de topic starter vervolgends NIKS aan heeft. Sorry hoor maar ik zie dat als spam. Als je het zo goed weet : Geef me tips. Maar(kijkt naar je sig)Denk ik dat ik die tip niet ga opvolgen aangezien je er zelf geen abc van snapt.

ik snap heel veel van CS2 hoor.

kijk maar eens naar al mijn andere sigs en vraag maar aan Vegeta en andere mensen :duh:

kijk maar eens naar al mijn andere sigs en vraag maar aan Vegeta en andere mensen :duh:

Nou op je profiel bij topics kwam ik niet alte beste desings tegen. Forumspammer! ^_^

Edit: Ik zie het http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=81873 Maar niet heus, Ha-ha-ha (droidstyle)

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:

Nou op je profiel bij topics kwam ik niet alte beste desings tegen. Forumspammer! ^_^

Edit: Ik zie het http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=81873 Maar niet heus, Ha-ha-ha (droidstyle)

dus jij beweert dat ik er geen ene bal van kan?

Geplaatst:

dus jij beweert dat ik er geen ene bal van kan?

Dat zeg ik niet, Maar als een dusdanige pro. Of dat je het supergoed kan of ervan af weet : Hell no.

Geplaatst:

Ik begin me verschrikkelijk te irriteren aan een aantal mensen in dit deel van het forum die constant elkaars sigs en creaties zitten af te kraken en ook iedere keer weer tijd vinden om elkaar in diverse topics af te zeiken. Daar gaat vanaf nu extra op gelet worden en ratings die niet volgens de regels gaan kunnen de daarmee samenhangende hangende straf verwachten. Ik zou het bijzonder op prijs stellen als we vanaf nu geen discussies meer zien omtrent elkaars Photoshop-kwaliteiten......

Geplaatst:
ik vind de sig een beetje simpel en zoals je zei de C4D ik zie geen C4D,

Het is ook niet de bedoeling dat jij een C4D precies ziet, meestal zoek je op bepaalde site's een c4d abstract, die je als background gebruikt en waarmee je vervolgens effecten op aan brengt en filters op toepast ect ect. Als het goed lukt heb je dus een signature met een mooi background effect, licht, kleur en structuur, tenminste dat is wat ik van C4D's en stock's weet, als ik het goed heb :)

Ontopic:

59001276kf9.jpg

Ik vind hem erg goed gelukt, dat c4d stukje wat je links onder aan je signature nog ziet zitten, vind ik juist een mooi effect, dat geeft ook wat structuur. Ook valt me op dat je je render heel mooi hebt ingeblend vooral valt mij het stukje van zijn gitaar op (helemaal rechts boven) en links boven bij zijn arm, het c4d effect blauw/wit komt mooi overeen op je render. Enigste nadeel is je font (naam) deze vind ik niet zo geslaagd, maar goed daar weet ik meestal ook geen raad mee.

Beoordeling

Render: 7,8

Effecten: 8,2

Font: 7,0

Background: 8,4

Cijfer: 7,9

Geplaatst:
ik vind de sig een beetje simpel en zoals je zei de C4D ik zie geen C4D,

Het is ook niet de bedoeling dat jij een C4D precies ziet, meestal zoek je op bepaalde site's een c4d abstract, die je als background gebruikt en waarmee je vervolgens effecten op aan brengt en filters op toepast ect ect. Als het goed lukt heb je dus een signature met een mooi background effect, licht, kleur en structuur, tenminste dat is wat ik van C4D's en stock's weet, als ik het goed heb :)

Ontopic:

59001276kf9.jpg

Ik vind hem erg goed gelukt, dat c4d stukje wat je links onder aan je signature nog ziet zitten, vind ik juist een mooi effect, dat geeft ook wat structuur. Ook valt me op dat je je render heel mooi hebt ingeblend vooral valt mij het stukje van zijn gitaar op (helemaal rechts boven) en links boven bij zijn arm, het c4d effect blauw/wit komt mooi overeen op je render. Enigste nadeel is je font (naam) deze vind ik niet zo geslaagd, maar goed daar weet ik meestal ook geen raad mee.

Beoordeling

Render: 7,8

Effecten: 8,2

Font: 7,0

Background: 8,4

Cijfer: 7,9

Bedankt voor je goeie rate. I agree with my font. Ik wist (zoals je al zij) Totaal geen raad met wat ik ermee moest doen. Het ging mij om de sig. Bedankt voor je rate. Dit is tevens mijn laatste post op het forum. Mensen die contact willen houden kunnen dat doen via msn. Die op me profiel vermeld staat.

Geplaatst:

De licht effecten zijn erg leuk gedaan. De tekst is wel een beetje onduidelijk maar dat hoeft natuurlijk niet altijd duidelijk te zijn. Ik geef je een 8/10

Geplaatst:

Zamg,hij heeft meer mogelijkheden gebruikt gemaakt van PS dan jij in een sig van jou doet.

Ik vind het trouwens ook vreselijk irritant van leden die andere leden afkraken terwijl ze zelf nog geen één benul van PS snappen.

Geeft nou eens toe,snap jij heel goed hoe PS werkt?

Komaan man.......laat het dan ook een keertje in 1 van je sigs zien!

OT:

BigM eigenlijk heb ik niks verkeerds aan deze te zeggen enkel de tekst,die kon beter geplaats en een mooier kleurtje gegeven worden. :)

Rate:8.5/10

Mvg PTC. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...