Jump to content

world in conflict waard om te kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik heb deze vakantie aardig wat geld gespaard en toen een nieuwe harde schijf en grafische kaar+ddr gekocht

maar ik heb nog iets van 50 euro over?

dus de vraag:

is world in conflict het waard om te kopen?

Geplaatst:

is world in conflict het waard om te kopen?

World in Conflict is het in mijn ogen zeker waard om gekocht te worden. De manier waarop je de boel aanstuurt voelt direct goed en soepel aan. De setting en het zich daarin afspelende verhaal zijn origineel gekozen, het speelt lekker weg en de graphics zien er goed uit. Allemaal kenmerkende punten die van een RTS een goede game maken, en dat is World in Conflict in dit geval ook zeker. Ik raad je echter nog wel aan om enkele reviews en dergelijke door te lezen, om op die manier een goed en algemeen beeld van het spel en diens beoordeling te krijgen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hey,

ik sluit me volledig bij matthijs aan, de besturing is prima, ook het graphische gedeelte is dik inorde, ook de online modus zal je nog wel even een tijdje zoet houden mocht je de sp campaign voltooid hebbn;)

Geplaatst: (bewerkt)

Is World in Conflict nog steeds 50 Eypo? Jezus...

Zoek even op het internet voor een goedkopere versie, die vind je zo makkelijk voor een Euro of 20 - 30.

Alleen vind ik de SP ENORM slecht. Eerst houd het spel de hele tijd je handje vast en sleurt hij je van situatie tot situatie en je zelf bijna tot geen vrijheid krijgt, en gooit je dan in een gevecht dat bijna onmogelijk is om te winnen. Echt, geen ene zak aan.

Alleen zijn de CGI cutscenes wel erg goed, alleen al de reden om SP uit te spelen. :tu:

Verder ben ik laaiend over de MP, die is erg goed. ^_^

Bewerkt: door Fyre
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
Is World in Conflict nog steeds 50 Eypo? Jezus...

Zoek even op het internet voor een goedkopere versie, die vind je zo makkelijk voor een Euro of 20 - 30.

Alleen vind ik de SP ENORM slecht. Eerst houd het spel de hele tijd je handje vast en sleurt hij je van situatie tot situatie en je zelf bijna tot geen vrijheid krijgt, en gooit je dan in een gevecht dat bijna onmogelijk is om te winnen. Echt, geen ene zak aan.

Alleen zijn de CGI cutscenes wel erg goed, alleen al de reden om SP uit te spelen. :tu:

Verder ben ik laaiend over de MP, die is erg goed. ^_^

de SP vind ik juist GEWELDIG!

een van de beste games samen met GTA IV die ik ooit heb gespeeld! ben nu bezig met de uitbreiding Soviet Assault.

de SP is geweldig omdat Ik er helemaal in op ga en het steeds ook weer andere situaties zijn ( niet zoals in C&C bijvoorbeeld steeds: bouw je basis op, maak troepen en vernietig de vijand. )

1 woord: KOPEN!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...