Qlikki Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Nou reed ik voor de zoveelste keer een rondje door de stad, kom ik in het kleine plaatsje Blueberry een schietende vrouw tegen. Zij staat achter de Ammunition shop een pistool uit te testen. Ook heeft ze nog commentaar op je als je haar aanspreekt. Wel staat er een pijltje boven haar. Is er iets met die vrouw te doen? (voor map zie: Wel ff de namen aanzetten ) Doodschieten heeft geen nut Knokken.. daarna gaat ze jouw als schietschijf gebruiken. Aanspreken kan niet. (zij vind jouw maar een dikke lelijke spierbundel) Reageren
.Senne Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Nou reed ik voor de zoveelste keer een rondje door de stad,kom ik in het kleine plaatsje Blueberry een schietende vrouw tegen. Zij staat achter de Ammunition shop een pistool uit te testen. Ook heeft ze nog commentaar op je als je haar aanspreekt. Wel staat er een pijltje boven haar. Is er iets met die vrouw te doen? (voor map zie: Wel ff de namen aanzetten ) Doodschieten heeft geen nut Knokken.. daarna gaat ze jouw als schietschijf gebruiken. Aanspreken kan niet. (zij vind jouw maar een dikke lelijke spierbundel) je kan haar als vriendin maken, en ermee daten, maar daarvoor moet je wel bepaald aantal vet en spieren hebben. EDIT/ het is helena wankstein, zie deze pagina, in de tabel : http://nl.wikigta.org/wiki/Dates_%28GTA_San_Andreas%29 Bewerkt: 25 augustus 2008 door senneken Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Dat is een van de vrouwen die je als vriending kunt hebben. Ze heet Helena Wankstein en ze heeft een eigen WikiGTA pagina. Klik >>=-HIER-=<< voor alle info over haar. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Zolang je de missie The Green Sabre nog niet gespeeld hebt kan je nog niet met haar uitgaan. Haar ontmoetingsplek is dan wel Blueberry, maar haar huisje (boerderij) staat in Flint County en dat is nog niet over de weg bereikbaar vóór The Green Sabre. Op >dit kaartje< staan alle ontmoetingsplekken en verblijfplaatsen aangegeven van alle vriendinnen in San Andreas. Bewerkt: 25 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Die Hard Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ook wel logisch dat het pas kan na de missie The Green Sabre. Aangezien je voordat je die missie hebt gespeeld niet buiten Los Santos kan komen, want dan had je toch een wanted-level van 5? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ook wel logisch dat het pas kan na de missie The Green Sabre. Aangezien je voordat je die missie hebt gespeeld niet buiten Los Santos kan komen, want dan had je toch een wanted-level van 5?Red County (en dus ook Blueberry) is dan gewoon bereikbaar hoor. Reageren
Die Hard Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Red County (en dus ook Blueberry) is dan gewoon bereikbaar hoor. Mijn fout, excuseer! Bewerkt: 25 augustus 2008 door Die Hard Reageren
Qlikki Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik ben enorm geholpen door de informatie. Dankjewel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.