Nivardh Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 heey, als ze GTA IV voor de PC uitbregen, hoe zal de multieplayer versie zijn moet je dan bijv. me zijn 2e een toetsenbord delen? ben benieuwt Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik denk van niet. Alleen maar via Internet. Dat is toch ook met de Xdoos en Playstation vesies. Reageren
Nivardh Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 oow ja lomp van mij was daar hellemaal vergeten over na te denken dat je ook zo multyplayer kan spelen Reageren
Valto Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Er zit ook geen split screen in GTA op de ps3/xdoos dus dit topic is een beetje onzinnig. Dan komt dat al helemaal niet op de pc Reageren
Naudin Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik denk alleen internet en LAN. Bij welke spellen kun je tegenwoordig nog je toetsenbord met z'n tweeën gebruiken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.