Jump to content

sims 2 strepen door bewegende dingen

Recommended Posts

Geplaatst:

oke ik heb de sims 2 net gekocht

maar als ik ga spelen worden mijn figuren doorstreept (strepen die doorzichtig zijn..) als ik beweeg met mijn camera gaan de strepen weg maar als de camera stil blijft staan komen die strepen op de bewegende dingen..

kan iemand mij helpen? ik denk dat het misschien aan de video kaart kan liggen...

Geplaatst: (bewerkt)
kan iemand mij helpen? ik denk dat het misschien aan de video kaart kan liggen...

Dat denk ik ook :Y De Sims 2 specificaties:

Systeem: Windows 98/2000/ME/XP

Processor: 800 MHz

Geheugen: 256 MB Ram

Harde Schijf: 3.5 GB

CD/DVD speler: 8x

Grafische kaart: 32MB

Gelduidskaart: DirectX 9.0

Check meteen ook even de andere specs dan alleen je video kaart! Btw je eigen specificatie (oftewel systeemeisen) vind je door: Start > Uitvoeren > dxdiag of door Deze Computer > Systeeminformatie weergeven > Hardware > Apparaatbeheer :)

Bewerkt: door gammie_
Geplaatst:

ALLES IS GOED alleen kan ik niet vinden grafishe kaart :(

waar staat die? (heeft die misschien een andere naam?)

by the way.. ik heb ook last als ik een paar minuten speel dat mijn beeldscherm zwart word en in stand by mode gaat staan.. waarom?

ALLES IS GOED alleen kan ik niet vinden grafishe kaart :(

waar staat die? (heeft die misschien een andere naam?)

Word meestal vernoemd als: Beeldscherm-adapters of video kaart.

by the way.. ik heb ook last als ik een paar minuten speel dat mijn beeldscherm zwart word en in stand by mode gaat staan.. waarom?

Lijkt mij dat iets oververhit raakt, je beeldscherm of video kaart dus. Ik ben toch bang dat jou video kaart de sims niet aan kan. Maar goed op dat gebied heb ik ook niet heel veel verstand. Check eerst maar even, of je video kaart voldoet aan de eisen van Sims.

Wat je in iedergeval nog wel kunt proberen, is om de nieuwste drivers te downloaden voor je video kaart :)

Bewerkt: door gammie_

Beeldscherm adapters:

- RADEON 9200 SE Family

- RADEON 9200 SE SEC Family

2 dus..

en er staat nergens wat deze aankan.. ik zoek ff op google..

EDIT

er staat dat deze 128 mb.. het zou dus moeten kunnen alleen doet mijn computer het niet :(

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:
Beeldscherm adapters:

- RADEON 9200 SE Family

- RADEON 9200 SE SEC Family

2 dus..

en er staat nergens wat deze aankan.. ik zoek ff op google..

EDIT

er staat dat deze 128 mb.. het zou dus moeten kunnen alleen doet mijn computer het niet :(

128 mb zou inderdaad moeten kunnen. Probeer eens de video kaart driver te update, die vind je op deze website: www.ati.com/driver.

Geplaatst:

Bedankt.. hopen dat de update werkt..

ik heb net al het internet afgezocht en ik werd helemaal gek door een site dat beweerde dat het gratis was..

ongeloofelijk wat een opties..

mn computer word super sloom door het installeren.. ik gebruik mijn muziek als indicator :puh: als de muziek gaat stotteren / valt uit loopt mijn computer vast :puh:

het werkt (na een paar keer vastlopen) :puh: bedankt..

alleen kan ik geen ultimate test drive spelen..

>>> Door Froodooo: Ik heb drie berichten van jou samengevoegd. In het vervolg graag de edit-knop gebruiken, zodat er niet allemaal posts van jou onder elkaar komen te staan.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...