Wesley Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Als je even slim bent, koop je een nieuwe Battlefield gedoe. Want als je die gasten hebt van EA Games....: "Momentje a.u.b. ik zal even voor U kijken" in die tussentijd zijn ze al 3 min verder, en dan gaan die gasten je heel wat vragen stellen... nou in die tussentijd ben je wel 5/10 euro kwijt dankzij één telefoontje, terwijl BF Vietnam maar 5 euro kost dacht ik in de winkel.
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Als je even slim bent, koop je een nieuwe Battlefield gedoe.Want als je die gasten hebt van EA Games....: "Momentje a.u.b. ik zal even voor U kijken" in die tussentijd zijn ze al 3 min verder, en dan gaan die gasten je heel wat vragen stellen... nou in die tussentijd ben je wel 5/10 euro kwijt dankzij één telefoontje, terwijl BF Vietnam maar 5 euro kost dacht ik in de winkel. ik heb geen zin om te gaan kopen want ik heb het hier nog nergens zien liggen aangezien het spel al niet meer de nieuwste is
Wesley Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Als je even slim bent, koop je een nieuwe Battlefield gedoe.Want als je die gasten hebt van EA Games....: "Momentje a.u.b. ik zal even voor U kijken" in die tussentijd zijn ze al 3 min verder, en dan gaan die gasten je heel wat vragen stellen... nou in die tussentijd ben je wel 5/10 euro kwijt dankzij één telefoontje, terwijl BF Vietnam maar 5 euro kost dacht ik in de winkel. ik heb geen zin om te gaan kopen want ik heb het hier nog nergens zien liggen aangezien het spel al niet meer de nieuwste is Als ik dan vragen mag he, waar slaat dit hele topic op dan?
Honkbal95 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Als je even slim bent, koop je een nieuwe Battlefield gedoe.Want als je die gasten hebt van EA Games....: "Momentje a.u.b. ik zal even voor U kijken" in die tussentijd zijn ze al 3 min verder, en dan gaan die gasten je heel wat vragen stellen... nou in die tussentijd ben je wel 5/10 euro kwijt dankzij één telefoontje, terwijl BF Vietnam maar 5 euro kost dacht ik in de winkel. ik heb geen zin om te gaan kopen want ik heb het hier nog nergens zien liggen aangezien het spel al niet meer de nieuwste is Als ik dan vragen mag he, waar slaat dit hele topic op dan? vast zon nutteloos spam topic. heb ik hem een nieuwe e-mail van Ea geven die hem konden helpen,e-maild hij geneens.
Dvt Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Ja jij bent idd een post whore zoals je avatar al suggereerd.. Bewerkt: 7 september 2008 door Dvt
Froodooo Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Het lijkt erop alsof het hier helemaal verkeerd af gaat lopen, dus zal ik maar snel de boel vergrendelen en de sleutel ergens verstoppen waar zelfs ik hem niet meer kan vinden.
Recommended Posts