Jump to content

Battlefield Heroes

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb een Beta-key maar ik vind het geen hol meer aan, ze hebben het te lang uitgesteld en dan is het niet meer leuk.

kortom, die game zuigt :Y (naar mijn mening wel)

Mwa hij valt wel mee als je geen lagg hebt. Alleen zo gratis is ie niet...

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

4

• FerryN

3

• Sa_bulldog

3

• Phoenyxar

2

Geplaatst:

de game zelf is helemaal gratis, je kan er dingen bijkopen om het uit te breiden, zie het als habbo hotel (ow man wat een voorbeeld :muur: ) dat is in principe ook gratis maar om het circus compleet te maken ga je moeten dokken :)

Zelf vind ik het spel echt geniaal, tussen al het grafische geweld van GTA IV, Crysis, Far Cry2, BF2, NFS UC, Tom Clancy's HAWX weer eens iets anders, gewoon helemaal niets wat er op lijkt :) vind het een goede zet van EA :)

Geplaatst:

Ja dat wel. Maar ik vind het toch nogal klote dat jer voor moet betalen en dat is dan maar pas een week of maand geldig...

Geplaatst:

is wat je koopt niet gewoon oneindig geldig dan :O, het is tog gewoon een skin of iets dergelijks wat je er allemaal bij kan kopen?

Geplaatst:
>>> Door Ikkes: *begint radeloos te worden* Bij deze de allerlaatste waarschuwing omtrent de quote-pyramides. De volgende personen zullen bestraft worden en dan ben ik nu volgens mij al veel te mild! Let hier dus AUB op!<<<
Geplaatst:

Op het forum zijn er wel suggesties van Unlimeted items, er zijn ong. 750 voor, maar het moeten er iets van 1000 zijn geloof ik.

Geplaatst:

75%van de wapen en kleren moet je voor betalen en de andere 25% moet je betalen metdingen die je kan halen,maar dan is het ook weer binnen een maand ofweek weg :duh: echt het zuigt.

• 2 weken later...
Geplaatst:
75%van de wapen en kleren moet je voor betalen en de andere 25% moet je betalen metdingen die je kan halen,maar dan is het ook weer binnen een maand ofweek weg :duh: echt het zuigt.

Is netzoals klote warrock, je krijgt zo als wapens, maar wil je de goeie en beste wapens, moet je gaan dokken, en dat is nog eens fucking oneerlijk ook, je kan amper winnen tegen een minigunner :duh:

Geplaatst:

Is netzoals klote warrock, je krijgt zo als wapens, maar wil je de goeie en beste wapens, moet je gaan dokken, en dat is nog eens fucking oneerlijk ook, je kan amper winnen tegen een minigunner :duh:

dat je voor sommige wapens moet betalen dan nog 'oke' maardoe dan maar een klein deel van de wapens en niet dat het binnen een week weg is ofzo :duh:

Geplaatst:

Na de nieuwe update van zo'n twee weken geleden. Kon je ook items kopen die altijd van jou bleven...

Geplaatst:

Iedere keer als ik op 'Play Now' ofzo druk gaat IE weer zeiken dat het mogelijk onveilig is, morgen maar even FF downloaden.

Geplaatst:

misschien een beetje laat om nog met dit spel te beginnen maar: hoe kan ik het spelen !!! :bonk:

Geplaatst:

wanneer komt die game nou eens uit want hij zou eigenlijk al bijna een jaar geleden zijn uitgekomen. iemand een idee?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...