.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 wanneer komt die game nou eens uit want hij zou eigenlijk al bijna een jaar geleden zijn uitgekomen. iemand een idee? Zal wel nog ff duren, maar er is een hoop kans dat je een beta key wint. Reageren
Froop Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 wanneer komt die game nou eens uit want hij zou eigenlijk al bijna een jaar geleden zijn uitgekomen. iemand een idee? Zal wel nog ff duren, maar er is een hoop kans dat je een beta key wint. Doe niet zo lame. Op de site van BF:H staat een link naar een site die duizenden keys heeft, zo heeft een vriend daar al 4 keys in een paar minuten gehaald. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Na de nieuwe update van zo'n twee weken geleden. Kon je ook items kopen die altijd van jou bleven... ja maar die moet je dan weer kopen met die dingen waar je voor moet bellen,die je in missies kan halen kan je maar heel weinig klerren en wapens kopen en die kan je nog steeds maar voor een week of een maand hebben Reageren
commando Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 het heeft z'n leuke dingen, maar idd die dingen waarvoor je moet payen , had niet gehoeven Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Bumpje: Ze moeten wel betalende dingen maken, anders zou de game niet kunnen bestaan... zijn er mensen die dit nog spelen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik speel het . Samen met wat vreinden, dat maakt het leuker om te doen . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ik speel het . Samen met wat vreinden, dat maakt het leuker om te doen . Ik wist niet dat je het ook speelde . Is een keer gamen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Ik wist niet dat je het ook speelde . Is een keer gamen? Ja is goed hoor, hoe noem jij? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.