NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Type: Lay Out Stijl: San Andreas Grootte: maak niet uit Afbeelding: Maakt niet uit maar het mag geen 18+ zijn Tekst: Geen Rand: Nee Kleuren: Maakt niet uit als het maar niet vloekt Render (optioneel): geen Extra (optioneel):Graag een balkje waar de Titel Komt. Graag een Balkje waar de Links komen te staan en graag een groot vak waar Tekst kan komen. En een kleintje voor een Advertentie. En gebruik je Fantasie Bij Voorbaat Dank, Bewerkt: 12 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Timske Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Met html bedoel je zeker slicen en coderen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Met html bedoel je zeker slicen en coderen? Slicen weet ik niet waar je het over hebt maar Coden ja Reageren
gta-pilot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 voor 100 euro doe ik het Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 voor 100 euro doe ik het WTF? dan hoef je het niet te doen hoor. *Denkt:'Pfff... vraag hier of mensen een Lay out willen maken voor de lol en wilt iemand er 100 euro voor'* Reageren
gta-pilot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 voor 100 euro doe ik het WTF? dan hoef je het niet te doen hoor. *Denkt:'Pfff... vraag hier of mensen een Lay out willen maken voor de lol en wilt iemand er 100 euro voor'* Een gemiddelde layuot plus coden enz kost rond de 100 euro Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Voor coderen >Klik< bedankt tim Maar wil niemand een Lay out maken? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 WIL nou echt niemand het proberen? IK HOEF DIE CODE NIET DAAR KAN IK ZELF OOK VOOR ZORGEN snappen jullie mijn punt? Reageren
The Distortion Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 voor 100 euro doe ik het WTF? dan hoef je het niet te doen hoor. *Denkt:'Pfff... vraag hier of mensen een Lay out willen maken voor de lol en wilt iemand er 100 euro voor'* Lmfao 100 euro wat een lachertje , kan aan een totaale Flash site komen, met alles erop en deraan voor al 70 euro, ik heb em dan gratis gekregen :''), beter zoeken zijn ook wel goedkopere, of zoek anders wat design forums, vast wel mensen die het gratis willen doen!, die het voor hun plezier doen , maar ik kan je niet helpen btw sorry Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Wie wil nou een lay out voor me maken? Het hoeft niet perfect te zijn ofzo. Als het kan met SA te maken hebben. Reageren
Timske Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik wil wel een standaart ding maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.