KillerXL Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik zou wel graag cheatdevice willen hebben voor gta lcs maar ik weet niet hoe ik het moet installeren, welke ik precies nodig heb en hoe je hem moet gebruiken en alles. ik ben op de psp firmware 4.05. is daar ook een versie voor? kan iemand met helpen en uitleggen hoe ik het moet installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Je firmware is veels te hoog. CheatDevice draait alleen op 2.6 of lager, een custom firmware, of Devhook. Er zijn manieren, waarmee we je hier niet gaan helpen, om dit omlaag te krijgen, maar je hebt waarschijnlijk een Europese versie van na 2006..? Dan hoef je geen moeite te gaan doen, want daarop draait hij sowieso niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerXL Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 Je firmware is veels te hoog. CheatDevice draait alleen op 2.6 of lager, een custom firmware, of Devhook. Er zijn manieren, waarmee we je hier niet gaan helpen, om dit omlaag te krijgen, maar je hebt waarschijnlijk een Europese versie van na 2006..? Dan hoef je geen moeite te gaan doen, want daarop draait hij sowieso niet. Ok. maar ik dacht dat ik had gelzen dat er ook een versie was voor firmware 3.60 en hoger? maar dat kan ik wel fout hebben. en ik heb inderdaad een versie van na 2006 maar ik wist niet dat het daarop ook niet kon. jammer maar bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Je kan met een versie hoger als 2.6 ook wel een Cheatdevice draaien, alleen moet je dan Devhook hebben. Dat is een custom firmware die de patch tegen het cheatdevice niet heeft. Die kun je alleen krijgen tot versie 2.6 Dus als je hoger hebt geupdate kun je hem niet meer installeren. Je kan nog wel downgraden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik heb ook LCS aangeschaft, alleen waar kun je zien hierveel firmware je hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerXL Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 bij instellingen > systeeminstellingen > systeeminformatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.