GTA freakje Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Hallo iedereen. Ik heb iets vervelends ontdekt. Op wikigta staat niet dat je motor bij de Los santos street races makkelijk wheelies maakt bij optrekken en stunten. En bij remmen maakt hij makkelijk stoppies. Dit irriteerd me erg want ik verlies er tekens door doordat ik geen bocht kan maken door die stoppie. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Dat hangt helemaal van jezelf af, van jou rij-gedrag. En gebruik de handrem i.p.v. de gewone rem, dan zal het waarschijnlijk een stuk beter gaan. En wat beterft dat optrekken: leun dan naar voren (aerodynamische houding). M.a.w.: verbeter je race-skills en het zal een stuk beter gaan. Reageren
Torritor Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Je mag niet té hard rijden, want anders verlies je de macht over het stuur kwijt. Rustig blijven rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.