GTA freakje Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Hallo allemaal. Ik was laatst de los santos street race op de FCR-900 aan het doen toen ik me verbaasde. Ik zag op een motor Michelle Cannes zitten. Ik heb gaan screens helaas. Het was wel erg vreemd. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) toen ik me verbaasde.Niet doen. Ik zag op een motor Michelle Cannes zitten. Het was wel erg vreemd. Absoluut niet vreemd, als je Michelle een beetje kent dan weet je dat ze van racen houdt. Je ontmoet haar niet voor niets in de rijschool, ze houdt niet voor niets van hard rijden tijdens een rij-date, de extra date is niet voor niets dat zij gaat scheuren terwijl jij mag toekijken en tot slot is de beloning van haar voor de 100% ook niet voor niets een race outfit. PS Ze praat ook regelmatig over auto's e.d., haar eerste auto was een Perennial. Bewerkt: 25 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
GTA freakje Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 toen ik me verbaasde.Niet doen. Ik zag op een motor Michelle Cannes zitten. Het was wel erg vreemd. Absoluut niet vreemd, als je Michelle een beetje kent dan weet je dat ze van racen houdt. Je ontmoet haar niet voor niets in de rijschool, ze houdt niet voor niets van hard rijden tijdens een rij-date, de extra date is niet voor niets dat zij gaat scheuren terwijl jij mag toekijken en tot slot is de beloning van haar voor de 100% ook niet voor niets een race outfit. PS Ze praat ook regelmatig over auto's e.d., haar eerste auto was een Perennial. Ik heb niet zoveel verstand van Michelle. (heb haar per ongeluk vermoord toen ik te mager was) Reageren
Die Hard Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik wist dan Michelle van racen hield, maar dat je haar bij een race tegen kan komen vind ik wel geinig. Hier was ik zelf nog niet achter. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Als je bij wang cars in sf racejes gaat doen, moet je ook een keer met karts door sf heen racen. Dan zit Michelle ook in een kart. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Hee! Nu weet ik het! In een race kwam een meisje me bekent voor! Nu weet ik wie het was! Maar soms denk ik dat ik Denise op straat zie, 'k heb wel ergens gelezen dat dit niet kan, maar ik blijf het raar vinden MegaPilot. Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Hee! Nu weet ik het! In een race kwam een meisje me bekent voor! Nu weet ik wie het was! Maar soms denk ik dat ik Denise op straat zie, 'k heb wel ergens gelezen dat dit niet kan, maar ik blijf het raar vinden Dat heb ik soms met Kendll, de zus van Carl. Maar laten we nu weer ontopic gaan. Bewerkt: 26 augustus 2008 door Die Hard Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hee! Nu weet ik het! In een race kwam een meisje me bekent voor! Nu weet ik wie het was! Maar soms denk ik dat ik Denise op straat zie, 'k heb wel ergens gelezen dat dit niet kan, maar ik blijf het raar vinden Dat heb ik soms met Kendll, de zus van Carl. Maar laten we nu weer ontopic gaan. Tja ik heb Michelle doodgeschoten in de rijschool. Er stond dat ik te mager was. Toen pakte ik me SMG en schoot haar dood. FF offtopic Ik zag in de missie A home in the hills Denise ook rondrennen. Ik Schoot haar toen ook dood. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hee! Nu weet ik het! In een race kwam een meisje me bekent voor! Nu weet ik wie het was! Maar soms denk ik dat ik Denise op straat zie, 'k heb wel ergens gelezen dat dit niet kan, maar ik blijf het raar vinden Dat heb ik soms met Kendll, de zus van Carl. Maar laten we nu weer ontopic gaan. Tja ik heb Michelle doodgeschoten in de rijschool. Er stond dat ik te mager was. Toen pakte ik me SMG en schoot haar dood. FF offtopic Ik zag in de missie A home in the hills Denise ook rondrennen. Ik Schoot haar toen ook dood. Hee ik zag haar toen ook rennen! Knalde haar gewoon af, maar dat maakt geloof ik niks uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.