Jump to content

Verliezen van muscle

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb iets raars,

Ik ging met gangwars veel rennen, maar doordat ik ging rennen VERLOOR ik muscle... Ik eet af en toe wel wat en zoniet dat save ik gewoon dus daar ligt het niet aan.

Beetje raar of niet dan. Is dit een bug or what?

Greetzz

GTAgangsta

Geplaatst:

Absoluut niet raar, zo te lezen heeft jou CJ 0% vet en een bepaalde hoeveelheid vet is heel gezond (net als in het echte leven). Als je dus veel beweegt (sporten / rennen / fietsen / zwemmen) verbrand je vet (je hebt immers brandstof nodig). Als je dus geen vet hebt zal die brandstof toch ergens vandaan moeten komen: spieren. ^_^

Conclusie: zorg dat jou CJ een gezonde hoeveelheid vet heeft, zo ongeveer tussen de 5% en 20% is toch redelijk normaal, maar wat normaal is is voor iedereen weer anders. In sommige culturen houden ze van dikke billen en daar komt een aardig partij vet bij kijken. :puh:

Geplaatst:
Absoluut niet raar, zo te lezen heeft jou CJ 0% vet en een bepaalde hoeveelheid vet is heel gezond (net als in het echte leven). Als je dus veel beweegt (sporten / rennen / fietsen / zwemmen) verbrand je vet (je hebt immers brandstof nodig). Als je dus geen vet hebt zal die brandstof toch ergens vandaan moeten komen: spieren. ^_^

Conclusie: zorg dat jou CJ een gezonde hoeveelheid vet heeft, zo ongeveer tussen de 5% en 20% is toch redelijk normaal, maar wat normaal is is voor iedereen weer anders. In sommige culturen houden ze van dikke billen en daar komt een aardig partij vet bij kijken. :puh:

Heej dat klopt, hij heeft idd 0% vet, ik zal hem eens gaan vetmesten :puh:

Geplaatst:

ook niet te vet, want dan riskeer je een hartaanval, of je conditie om te rennen is ferm slecht :Y

dus gewoon tusse 5 en 20 procent, zoals koe al zei ^_^

:cya:

Geplaatst:
ook niet te vet, want dan riskeer je een hartaanval, of je conditie om te rennen is ferm slecht :Y

wat gebeurd er eigelijk als je je fat bar helemaal 100% hebt zie je dan ook echt een dikke buik ofzo? of ga je dan dood door een hartaanval?

Geplaatst: (bewerkt)

Dát is één van de weinige dingen die ik nóg niet heb meegemaakt. Maar ... als je CJ vetmest (veel vet heeft) krijg je waarschuwingen in beeld dat teveel vet niet gezond is, één van die waarschuwingen is idd een waarschuwing voor een hartaanval. .. Maar zoals gezgegd heb ik dat nog niet meegemaakt. Reacties met ervaring op dat gebeid zijn welkom, zou er graag meer van willen weten. ^_^

Is het alleen een loze waarschuwing of kan CJ daadwerkelijk een hartaanval krijgen en zo ja: hoe???

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Dát is één van de weinige dingen die ik nóg niet heb meegemaakt. Maar ... als je CJ vetmest (veel vet heeft) krijg je waarschuwingen in beeld dat teveel vet niet gezond is, één van die waarschuwingen is idd een waarschuwing voor een hartaanval. .. Maar zoals gezgegd heb ik dat nog niet meegemaakt. Reacties met ervaring op dat gebeid zijn welkom, zou er graag meer van willen weten. ^_^

Is het alleen een loze waarschuwing of kan CJ daadwerkelijk een hartaanval krijgen en zo ja: hoe???

Het team staat voor u klaar, ik probeer hem wel eens flink te mesten en post het wel als hij 100% is.

In een ander topic (<{POST_SNAPBACK}>) (ook van GTAgangsta (6 maart)) staat in de tweede post dat dit niet kan. Ook in deze post staat dat dit niet kan.

Meer topics kan ik niet vinden, en ikzelf heb ook eens ingame ca. 36 uur met 100% vet gelopen en niet doodgevallen.

Het lijkt me een loze waarschuwing dus.

Edit: Met bierbuikje's argument erbij weten we het denk ik zeker.

Bewerkt: door Donald F. Duck

Ik heb CJ al eens 100% vetgemest. Veel waarschuwingen over hart aanvallen. Maar nooit een gehad. Volgens mij is dat gewoon nep. En ik geloof dat ik eens ergens heb gelezen dat het alleen een waarschuwing is, maar dat je geen hart aanval kan krijgen.

was ook maar een beetje sarcastisch hoor :puh:

Bewerkt: door -Matthijs-
Dubbelpost samengevoegd.
Ik heb CJ al eens 100% vetgemest. Veel waarschuwingen over hart aanvallen. Maar nooit een gehad. Volgens mij is dat gewoon nep. En ik geloof dat ik eens ergens heb gelezen dat het alleen een waarschuwing is, maar dat je geen hart aanval kan krijgen.

Ik heb altijd al gedacht waarvoor je de "zelfmoord"-cheat (goodbyecruelworld) voor nodig zou hebben. Ik doe dan zelf niet aan cheats, maar ik dacht eindelijk een verband te weten met deze cheat, namelijk dat je maybe een hartaanval zou krijgen, en dat bij deze cheat eigenlijk hetzelfde gebeurd en Rockstar heb daarvoor heeft gebruikt om te testen. :)

Edit; Maar kennelijk is die cheat dan toch gewoon voor mensen die het leven niet meer zien zitten.

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:
In een ander topic (<{POST_SNAPBACK}>) (ook van GTAgangsta (6 maart)) staat in de tweede post dat dit niet kan. Ook in deze post staat dat dit niet kan.

Meer topics kan ik niet vinden, en ikzelf heb ook eens ingame ca. 36 uur met 100% vet gelopen en niet doodgevallen.

Het lijkt me een loze waarschuwing dus.

Edit: Met bierbuikje's argument erbij weten we het denk ik zeker.

Dat ben ik niet hoor

dat is gtagangster, dat ben ik niet

Geplaatst:
Edit; Maar kennelijk is die cheat dan toch gewoon voor mensen die het leven niet meer zien zitten.

Eigenlijk voor als je vastzit ergens in het spel. Ik zal een voorbeeld uit mijn spel geven: In de missie Burning Desire is Denis eens opgebrand. De missie was gefaald en het vuur was weg uit het huis, maar ik kon ook niet meer weg uit de Vagos-crib. ik zat dus vast in een interieur en ik had al een tijd niet meer gesaved. Ik tikte Goodbyecruelworld in en CJ stierf (hij kreunde eens hard en viel neer in een plas bloed) en verscheen bij een hospitaal.

Daarvoor dient het dus :Y

Geplaatst:

Je kunt niet egt een hartaanval krijgen, dat is gwn onzin, R* wilde de game gwn wat realistischer laten lijken denk ik.

Maar je conditie gaat wel omlaag: Je kan minder lang sprinten, zwemmen, en minder hoog springen...

Eigenlijk voor als je vastzit ergens in het spel. Ik zal een voorbeeld uit mijn spel geven: In de missie Burning Desire is Denis eens opgebrand. De missie was gefaald en het vuur was weg uit het huis, maar ik kon ook niet meer weg uit de Vagos-crib. ik zat dus vast in een interieur en ik had al een tijd niet meer gesaved. Ik tikte Goodbyecruelworld in en CJ stierf (hij kreunde eens hard en viel neer in een plas bloed) en verscheen bij een hospitaal.

Daarvoor dient het dus

Ik denk dat ie gwn voor de lol is, ITSCHITTYCHITTYBANGBANG heeft ook geen doel hoor ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...