Jump to content

nieuwe EE

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb deze gevonden tijdens een bergafdalings fietesenrace

het is niet zo makelijk te zien op de fofto daarom da ik er over gemarkeerd heb

je kan ook zelf gaan kijken

Click here to view the SnapMap

post-98499-1219688669_thumb.jpg

Bewerkt: door nintendo5998

1: Ik zie geen easter egg.

2: Ik zie niet wat je gemarkeerd hebt. (je hebt intussen een andere screen geplaatst)

3: Ik zie niets bijzonders aan die screen.

4: :cab:

Edit: 5: Je hebt in ieder geval een goede hoeveelheid fantasie. :tu:

@ hieronder: :D

@ daaronder: Nee, ben nog steeds van mening dat je fantasie een loopje met je neemt, ik ga daar niet speciaal voor kijken. Oceans Twelve heeft sowieso een hogere prioriteit. 8)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
1: Ik zie geen easter egg.

2: Ik zie niet wat je gemarkeerd hebt. (je hebt intussen een andere screen geplaatst)

3: Ik zie niets bijzonders aan die screen.

4: :cab:

nee ik heb me vergist het is een mysterie eigenlijk

en ik had me van foto vergist

en je kan het beter zien vanuit de lucht maar ik kon moeilijk met een camera dus is het beter dat je zelf eens gaat kijken

Een grote fantasie.

ga eerst even kijken voor dat je oordeelt

ik weet wel da ik fantasie heb ma zoits ga ik nu ni verzinnen hoor en ge moet het van in de lucht bekijken

er zijn meerdere tussen de bomen

Bewerkt: door nintendo5998
Geplaatst:

die sporen ken ik, men zegt dat ze van ''bigfoot'' zijn maar die myth is niet waar, het is gewoon toeval dat je daar een voetafdruk in ziet en de stukken grond zijn gekopiërt en verderop geplakt dus het lijkt ook op een spoor

Geplaatst:

Zucht..

Beginnen we weer, jullie mogen best op zoek gaan naar Bigfoot. Maar aangezien het onderzoek al is gestopt en we ons erbij hebben neergelegd dat het gewoon een aantal bijdehandjes waren die dit hebben bedacht, denk ik dat je je er gewoon opnieuw bij neer moet leggen. Als je toch nog zoeken wilt, ga je gang, maar iets vinden zal je toch niet. Of zoek gewoon voor de "kick" zodat je iets hebt gedaan? ;)

Geplaatst:

Een tijdje geleden zag iemand sinterklaas en een vis in de rotsen. In het paadje in de achtertuin kan ik ook een bigfoot afdruk vinden :) Dat is gewoon fantasie die bij een patroon in een texture meteen een vorm herkent :cab:

Geplaatst:
Zucht..

Beginnen we weer, jullie mogen best op zoek gaan naar Bigfoot. Maar aangezien het onderzoek al is gestopt en we ons erbij hebben neergelegd dat het gewoon een aantal bijdehandjes waren die dit hebben bedacht, denk ik dat je je er gewoon opnieuw bij neer moet leggen. Als je toch nog zoeken wilt, ga je gang, maar iets vinden zal je toch niet. Of zoek gewoon voor de "kick" zodat je iets hebt gedaan? ;)

ik weet ook wel dat de bigfoot niet bestaat maar ik wou het er gewoon bij zetten

Geplaatst:

Er bestaat wel een mod waarin je Bigfoot kan vermoorden.

Maar buiten het spel is dit niet mogelijk.

Geplaatst:

Kwestie Bigfoot is inmiddels al vaak genoeg behandeld en we zijn het er denk ik bijna allemaal wel over eens dat het allemaal nonsens is. Bovendien zul je mijns inziens sneller een verband leggen of ergens naar refereren met het mysterie in je achterhoofd. Case closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...