snowguard3 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Weet iemand hoe om een ander creditcard in te voeren??"? want als ik Locoroco wil kopen, wilt ie het kopen op een andere creditcard waarmee ik Warhawk kocht Reageren
snowguard3 Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Kan iemand AUB reageren want ik wil niet te lang wachten Reageren
Dieko Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik snap het niet zo goed. Maar je kan een ander account aanmaken. Op die account kan je dan je spelletjes kopen. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik snap het niet zo goed.Maar je kan een ander account aanmaken. Op die account kan je dan je spelletjes kopen. Oh dat zal ik wel proberen, Bedankt voor je reactie Reageren
M4X Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Een ander account aanmaken lijkt mij ook inderdaad het beste, anders moet je even bij accountbeheer kijken, daar vind je vast wel de mogelijk om met een andere credit card te betalen. Let er wel op dat je account een master account is, op die manier kan je alles beheren Reageren
snowguard3 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Een ander account aanmaken lijkt mij ook inderdaad het beste, anders moet je even bij accountbeheer kijken, daar vind je vast wel de mogelijk om met een andere credit card te betalen. Let er wel op dat je account een master account is, op die manier kan je alles beheren Ik heb bij account beheer gekeken maar ik zou niet weten waar ik moet kijken Heb iemand nog meer info? Reageren
Dieko Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Bel dit nummer 0495574817 (gratis) Dit is PS3 hulplijn. Je kan dit nummer gebruiken voor al je vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.