Thom. Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Is het de bedoeling om na de voorlaatste missie alle gebieden te 'veroveren' voordat je verderkan? Reageren
Zaahed Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Als je voor de ene laatste missie bedoeld niet. Als je voor de laatste missie bedoeld moet je 35% van de gebieden hebben veroverd Reageren
Donwell Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Je moet inderdaad 35% gangterritory hebben veroverd, voordat je verder kan. Aangezien je niet direct kunt zien hoeveel procent je hebt, kun je het beste regelmatig eens een kijkje nemen in je 'Stats'. Zoek onder 'Gangs' hoeveel Gangterritory je in bezit hebt. Overigens krijg je ook een telefoontje van Sweet zodra je 35% hebt veroverd, zodat je gelijk weet wanneer de missie te spelen is. Reageren
n30k Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Je moet inderdaad 35% gangterritory hebben veroverd, voordat je verder kan. Aangezien je niet direct kunt zien hoeveel procent je hebt, kun je het beste regelmatig eens een kijkje nemen in je 'Stats'. Zoek onder 'Gangs' hoeveel Gangterritory je in bezit hebt. Overigens krijg je ook een telefoontje van Sweet zodra je 35% hebt veroverd, zodat je gelijk weet wanneer de missie te spelen is. Als je rap aan de 35% wil raken, raad ik aan om de grote gebieden aan de kust, van de Los Santos Vagos over te nemen, maar let op, laat je niet verassen want dit is een van de sterkste gangs in GTA : SA Reageren
TommyGunz Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik dacht dat het was dat je de grootste gang moest worden. Dat kun je ook zien bij "Gangs" in de stats. Als dat zo zou zijn, dan is het handiger om Ballas gebieden over te nemen, gezien dat zij er veel meer hebben. Reageren
n30k Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik dacht dat het was dat je de grootste gang moest worden. Dat kun je ook zien bij "Gangs" in de stats. Als dat zo zou zijn, dan is het handiger om Ballas gebieden over te nemen, gezien dat zij er veel meer hebben. De Los Santos Vagos zijn mss niet de grootste maar ze hebben wel enkele grote gebieden die meer % ganggebied geven, volgens mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.