gerwin1 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 eey ik probeer meer wapens bij mij classes doen. maar dit lukt niet alleen de desert eagle lukt. de m4 of ak of iets anders lukt nie. moet ik zoms iets weg halen ofzo alvast bedankt greetsz Reageren
danik Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Je kan het in de classes plaatsen: AddPlayerClass(model,x,y,z,a,wapen1,ammo1,wapen2,ammo2,wapen3,ammo3); public OnGameModeInit() { AddPlayerClass(113,0.0,0.0,0.0,0.0,24,100,31,100,29,100); return 1; } Als je met die class spawnt, spawn je met een Deagle(24) , M4(31) en SMG(29) met 100 ammo. Je kan het ook onder OnPlayerSpawn plaatsen maar dan geen je iedereen die spawnt die wapens tenzij je het anders aangeeft, dus: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { GivePlayerWeapon(playerid,31,100); //M4 } return 1; } Reageren
gerwin1 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Je kan het in de classes plaatsen:AddPlayerClass(model,x,y,z,a,wapen1,ammo1,wapen2,ammo2,wapen3,ammo3); public OnGameModeInit() { AddPlayerClass(113,0.0,0.0,0.0,0.0,24,100,31,100,29,100); return 1; } Als je met die class spawnt, spawn je met een Deagle(24) , M4(31) en SMG(29) met 100 ammo. Je kan het ook onder OnPlayerSpawn plaatsen maar dan geen je iedereen die spawnt die wapens tenzij je het anders aangeeft, dus: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { GivePlayerWeapon(playerid,31,100); //M4 } return 1; } daar heb ik geen problemen mee maar ik bedoel als ik de wapens heb verandert bijvoorbeeld AddPlayerClass(287,2745.1980,-2427.1047,15.1369,271.4515,356,200,346,200,334,0); en er is bijvoorbeelt een van die wapens een desert eagle dan heb ik alleen die desert eagle en geen m4 of smg maar die heb ik er dan wel bij staan. het popetje wordt wel op de goeie plek gespawnt maar hij heeft niet alle wapens raaar maar tog bedankt voor je hulp mischien kan iemand anders het uitlegen wat er mis is Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Jij gebruikt de ModelID's voor de wapen-pickups denk ik Je moet die van het wapen zelf gebruiken, deze dus. Reageren
gerwin1 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Jij gebruikt de ModelID's voor de wapen-pickups denk ik Je moet die van het wapen zelf gebruiken, deze dus. haha ja je heb gelijk wat een dome fout van me tnhx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.