Miek Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Hallo, Ik heb eens een sig gemaakt, en ik heb aan de achtergrond 1 dag werk aan gehad: eerst een C4D in de sig, daarna verschillende brushes op gedaan, kleuren effecten aangepast, verschillende brushes site bezocht... Anyway, hopelijk vind je het wat!! Ik hoop echt!! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Hallo,Ik heb eens een sig gemaakt, en ik heb aan de achtergrond 1 dag werk aan gehad: eerst een C4D in de sig, daarna verschillende brushes op gedaan, kleuren effecten aangepast, verschillende brushes site bezocht... Anyway, hopelijk vind je het wat!! Ik hoop echt!! ik vind de achtergrond lelijk grapje ik vind het een mooie sign niet echt helemaal mijn stijl maar toch een 8/10 Reageren
Timske Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik vind het niet echt super, maar je begint het te leren. Ik geef een 6.5/10 voor de moeite. Reageren
Miek Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Nog reacties???? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Nog reacties???? ja waarom gebruik je het niet als sig? Reageren
Miek Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik heb een nieuw showroom topic aangemaakt, die sig is veel mooier dan deze hier Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik vind hem niet heel erg spectaculair, bv de rode vlekken rechts staan niet echt mooi, maar op zich is het wel leuk gedaan dat de render doorloopt naar boven. een 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.