Miek Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Hey, ik wil m'n poorten openzetten maar ik heb hulp nodig daarvoor. Het is om GTA2 online te spelen. Eerst ga ik naar Uitvoeren en typ ik cmd in: Dan kom ik in de C:/ dinges. Daar typ ik ipconfig daarna enter in en verschijnt: Daar zie ik dit nummer bij standaard gateway: ******* Typ ik in in me browser dat nummer bij standaard gateway. Daarna ga ik naar Firewall> Virtual servers. Staat er: Wat moet ik doen om me poorten open te zetten? AUB help!! Dank je! Reageren
ikt Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Zoeken welke poorten er voor GTA II open moeten, erin typen, het type selecteren en dan ben je klaar. :V? 192.168.1.1 is trouwens je router IP. Hoef je niet te verbergen. Reageren
Miek Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Als ik dat doe en apply changes doe, gaan de settings weer automatisch naar vroeger Reageren
K.O. Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 192.168.1.1 is trouwens je router IP. Hoef je niet te verbergen.Dat hoeft niet. Mijn standaard gateway is 192.168.2.1. Dat ligt er maar net aan hoe je LAN verbinding in elkaar zit. Ik zit met internet verbonden achter 2 routers. Misschien is dat bij jou ook het geval, Miek. In dat geval moet je ook bij de instellingen van je 2e (modem/)router de poorten open zetten. Je moet nu het IP invoeren dat je op whatismyip.com kan vinden (extern), of het IP dat je bij de WAN settings van je 1e router kunt vinden (intern 2e router).Moet je dit soort dingen uberhaupt bij VirtualServers instellen? Ik heb geen ervaringen met het online spelen van GTA2, maar toen ik mijn webserver opzette moest ik bij Port Forwarding zitten. Reageren
Naudin Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 In die lijst (volgens mij moet je daar eigelijk idd via whatismyip.com komen) moet je een regel voor TCP en een nieuwe regel voor UDP maken. Je moet alleen weten welke poort je moet hebben. Hier heb je waarschijnlijk heel veel aan. Eerst even je router kiezen, dan GTA2 als die er bij staat. ( ik zie zojuist dat die er niet bij staat, als je het niet kunt vinden zul je even moeten googlen). Volgens mij moet je gewoon overal dezelfde poort invullen (bij mij dan tenminste). Reageren
Miek Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Het is gelukt, want ik kan de andere zien om te joinen, maar als ik op joinen druk dan blokkeert GTA2 manager en dan lukt het niet. Voorheen als ik een game maakte lukte dat wel en kon iedereen joinen, maar dan kon ik niet joinen, nu zijn de rollen omgekeerd, nu KAN ik joinen, maar als ik nu de host ben van een game dan zien zij me niet. Reageren
Naudin Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Het is gelukt, want ik kan de andere zien om te joinen, maar als ik op joinen druk dan blokkeert GTA2 manager en dan lukt het niet. Voorheen als ik een game maakte lukte dat wel en kon iedereen joinen, maar dan kon ik niet joinen, nu zijn de rollen omgekeerd, nu KAN ik joinen, maar als ik nu de host ben van een game dan zien zij me niet. Heb je ook je firewall uitstaan? Kan ook nog wel eens helpen. En heb je beiden TCP én UDP poorten opengezet? Bewerkt: 27 augustus 2008 door Naudin Reageren
Miek Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) TCP en UCP zijn ok. Maar hoe zet je Firewall uit? Graag hulp. En tevens om geen nieuw topic te openen: als ik gGTA2 Game Hunter (multiplayer programma voor GTA2 multiplayer spelletjes op te zoeken) wil spelen, en m'n poorten staan open, verschijnt er dit: Ik heb echt hulp nodig, erg graag hulp! Bewerkt: 27 augustus 2008 door Miek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.