Jump to content

Global Moderators afgeschaft!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    3

  • Honkbal95

    3

  • Kloep

    3

  • Torritor

    3

Oh, dat is raar! Dutchy die ik nu in de ledenlijst met een rood kleurtje zie. :puh:

Gefeliciteerd zeggen lijkt me zo raar, want jullie waren al een hele tijd administrators. Maar ik snap niet zo goed waarom jullie dit verborgen hielden? Oh hadden ze beperkte functie's als admin? Of zij je dit bij wijze van spreken? :7

Nouja, dan toch gefeliciteerd alledrie, en ik heb alle vertrouwen in jullie. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad even wennen, om opeens zes mensen in een rood kleurtje te zien. Maar goed, drie jaar geleden werd deze groep - vlak voor mijn registratie - ook al afgeschaft en nu dus opnieuw.

De global moderators en admins waren qua functies en beslissingen/overleg rondom forumzaken al zo goed als gelijk aan elkaar. Wat dat betreft verandert er dus niet veel, behalve dat er in bepaalde situaties sneller opgetreden kan worden, omdat de nieuwe admins nu een paar nieuwe functies hebben.

Succes, heren en dame! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Alle drie gefeliciteerd met jullie nieuwe "rang". In de 2 jaar dat ik hier nu zit ben ik altijd ontzettend goed geholpen door alle drie en ze zijn hier goed actief waardoor ik zeker weet dat deze drie het verdienen om Administrator te worden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil iedereen wel al feliciteren, maar hier heb ik zo'n beetje mijn eigen gedacht over...

Afschaffen van Globale moderators vind ik eigenlijk niet slim. Als er nu geen enkele admin online is (zoals daarnet het geval was). En er gebeurt iets, kan niemand anders meer ingrijpen dan moderators. Maar dan moet het al in zijn betreffend forum afspelen, de situatie. Anders staat hij ook machteloos zoals ik vroeger soms stond.

Ik spreek niet op de personen in kwestie dat ze het niet verdienen. Want ik vind namelijk dat het rode kleurtje hen goed staat en wens ze allen veel succes met hen nieuwe job. :) Dus ze verdienen het zonder twijfelen wel. Maar ik vind het gewoon nogal vaag. Ik had het beter gevonden, zij admin, en 3 nieuwe global moderators. Dan hadden we nieuw en groot versterkt team en de kans dat er dan niemand online is als er iets mis gaat is heel klein. Althans dat is mijn mening erover.

Mathias

Link to comment
Delen op andere websites

De reden van deze promotie was niet om de crew uit te breiden, maar om de gmods meer mogelijkheden te geven om in te grijpen. Met 6 admins is de kans dat er een admin online is natuurlijk veel groter dan vroeger.

En in het eerste bericht heeft Joriz ook al gezegd:

De komende tijd zullen er nog enkele aanpassingen aan ons forum worden gemaakt waardoor alle Moderators enkele (voormalige) Global Moderator functies tot hun beschikking krijgen. Hierdoor wordt de Moderator taak makkelijker en kunnen ze adequater tegen spammers opgetreden.

Dus daarmee kunnen ze ook optreden in noodgevallen op het moment dat geen van de admins online is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...