Jump to content

Global Moderators afgeschaft!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    3

  • Honkbal95

    3

  • Kloep

    3

  • Torritor

    3

En spammers of mensen die achter elkaar verboden links of foto's plaatsen kunnen gauwer gebanned worden, want vorige week spamde iemand vroeg in de ochtend uren het hele forum vol.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, mijn eerste post als admin dan.....dank iedereen voor de felicitaties in dit topic, per profielreactie en via de PM. Erg leuk om te lezen allemaal _O_ Tsja, en ook voor mij is het even wennen: een nieuwe kleur, een nieuwe naam en nieuwe bevoegdheden. Maar ik blijf het oude vertrouwde schaap hoor, dát verandert niet......

Link to comment
Delen op andere websites

Afschaffen van Globale moderators vind ik eigenlijk niet slim. Als er nu geen enkele admin online is (zoals daarnet het geval was). En er gebeurt iets, kan niemand anders meer ingrijpen dan moderators. Maar dan moet het al in zijn betreffend forum afspelen, de situatie. Anders staat hij ook machteloos zoals ik vroeger soms stond.

Als er nu geen enkele admin online is, dan zouden er ook geen GM's online zijn geweest in het oude systeem. Wat dat betreft maakt het natuurlijk helemaal niets uit, of er nou 6 admins zijn die overal rechten hebben, of 3 admins en 3 GM's die overal rechten hebben...

Nou, mijn eerste post als admin dan.....dank iedereen voor de felicitaties in dit topic, per profielreactie en via de PM. Erg leuk om te lezen allemaal _O_ Tsja, en ook voor mij is het even wennen: een nieuwe kleur, een nieuwe naam en nieuwe bevoegdheden. Maar ik blijf het oude vertrouwde schaap hoor, dát verandert niet......

Gefeliciteerd Schaap :bier: (voor de 573ste keer :D). Levi uiteraard ook.

>>> Door GTA-Sheep: Jullie ook!!! Rood staat jou en Levi beeldig en jullie gaan het als admins prima doen :Y

Dank voor alle felicitaties, ook van mijn kant. Voor jullie zal er niets veranderen wat betreft mijn acties op het forum, alleen heb ik een ander kleurtje, wat voor vrijwel iedereen wel even wennen is...

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik bedankt iedereen even voor de felicitaties via profiel en Pb. Nooit gedacht Admin te worden als ik naar mijn vroegere periode kijk, blijkbaar is het vertrouwen goed en daar ben ik heel blij mee. Sheep en Dutchy, nogmaals cheers. :bier:

Ban Weapon: Kiteboard

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel benieuwd naar mijn nieuwe functies. :D

Maar eerst natuurlijk van harte gefeliciteerd, GTA-Sheep, Dutchy3010 en Levi! :dans: In principe zag ik ook weinig verschil meer tussen GM's en Admins, op een paar dingen na. Maar succes ermee en koop maar een leuk banwapen. :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd allemaal :)

Zelf vind ik het plan niet erg strak, maar dat is mijn idee :puh:. Ik bedoel, 'alle' macht is nu gezet op 6 personen die kunnen bannen enzovoorts. Het is niet dat ik het erg vind, maar het lijkt mij dat de macht te ver uitgebreid word, en waarom? Om beter spammers tegen te kunnen gaan? Kunnen G-mods ook, alleen niet bannen. Ik bedoel, blijkbaar heeft geen enkele GM+/Admins dit 'spam' bericht gelezen: klik.

Ik zal het ook even quoten voor diegene, hoef je niet een nieuwe pagina te openen:

ik speel wow op private server.

realm is metal wow

*link naar de website*

Het is hier denk ik toch niet dat een ban voor nodig is, een warn lijkt me goed zat. En wanneer het weer eens om de 30 jaar iemand langskomt die het forum helemaal kapot spamt, en er geen moderator online is voor die hele tijd. Ja dan, was het een goede beslissing voor die ene keer.

Ik vond de verdeling misschien wel wat beter. Ik bedoel als je heel goed als moderator werkt, is het gewoon fijn als je een stapje hoger op kan, moderaten op heel het forum. Ik denk dat er wel wat meer nodig is om alle spam op het forum aan te pakken (aangezien wanneer je kijkt wanneer die post gepost is: 20 augustus), dan wat meer admins. Zie nou niet dat ik jaloers ben, dat zou helemaal nergens op slaan; want het laatste wat ik wil worden is superlid. Hoeft van mij totaal niet.

Beter gezegd, van mij mag die rang beter weg worden gehaald dan GM. GM had nog nut, en superlid totaal niet. Ik bedoel de meeste mensen stellen hier een doel. Voor de een is dat lol trappen, de ander reclame maken, en de ander superlid worden, en de ander dan weer megalid. Bij sommige van die dingen wanneer dat doel behaalt is na veel hard werken, zet men het doel verder of stopt men ermee. Een voorbeeldje voor de verduidelijking: De Schijtlama's, wij hadden ons doel gezet op corporation worden; dat doel hadden we naar heel veel hard werken gehaald, en toen werden we het een beetje zat. Ja wat nu? Het viel een beetje stil, en er allemaal nog keihard aan gaan werken, hadden we ook geen behoefte meer aan. Want we hadden ook geen doel meer. Ons doel was niet meer gevestigd op langer corporation blijven ofzo. Dit gebeurd ook met sommige superleden/megaleden. Of wanneer ze het doel niet kunnen behalen, of wanneer ze hun doel behaald hebben, en geen nieuwe meer zetten. Nu kun je wel zeggen dat het beter is om die redenen, mensen doen hun best, en worden mensen geholpen, en zo blijft GTAForum leven; maar ik vind dat niet de beste manier om het zo te doen. GTAForum vreet tijd, en word na sommige topics nog meer duidelijk dat GTAForum een deel van het leven word van sommige mensen. Natuurlijk niet allemaal met de zelfde redenen, maar sommige wel: Superlid worden.

Een GM had gewoon niet de een naar hoogste rang van het forum, wat je de hoogste rang kan noemen. (R00t-admin beschouwen we niet even als een rang). Je kon overal moderaten, je kon warnen, maar niet bannen; of heel belangrijke aanpassingen doen. Een GM had dus het degelijke nut om spammers tegen te gaan.

Maar ik moet wel ff zeggen dat ik het heel fijn vind voor hun dat ze admin zijn gewoon hoor. Alle 3 werken ze heel hard, en zo'n promovatie ben je natuurlijk dus ook heel blij mee. Ik wil dus niet dat alles weer terug gedraaid word, want dan kan je sowieso niet aandoen, maar ik wil alleen duidelijke redens waarom dit is gebeurd. Nu niet van die domme antwoorden gaan geven, of heel dom reageren :).

Nogmaals Levi, Dutchy, GTA-Sheep gefeliciteerd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...