Jump to content

Global Moderators afgeschaft!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    3

  • Honkbal95

    3

  • Kloep

    3

  • Torritor

    3

... mooi verhaal wat ik maar eventjes niet quote om de post niet te lang te maken...

Inderdaad heeft Joriz als reden gegeven de strijd tegen spammers. Dat is inderdaad 1 van de redenen dat 6 admins handiger zijn dan 3. Zeker met releases van nieuwe GTA-delen (GTA IV recentelijk) en de komende GTA IV voor de PC wordt ons forum overspoeld met leden die het soms niet heel nauw nemen met regels en moeten we alle zeilen bijzetten om die mannen/vrouwen te stoppen. Natuurlijk kunnen moderators en GM's dat ook: je ontneemt een lid gewoon de postrechten voor een jaar en klaar....maar, dat geeft nog geen ban en we hadden best veel werk om die mensen allemaal keurig op een lijstje te zetten in afwachting van een admin. Die toevalligerwijs hun vakantie dit jaar niet zo heel erg handig hadden gepland :D. Het is gewoon handiger dat er meer mensen zijn die dingen kunnen doen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook andere zaken: het verzinnen en uitvoeren van forumgerelateerde zaken, de organisatie rond prijsvragen en jaarlijkse evenementen, verbeteren van softwarefouten, naamswijzigingen, aanpassen van de regels, contacten met andere forums, beheer van fora etc etc etc. En daarover hadden we nu óók al met zijn 6-en overleg en voerden de 3 admins vervolgens de resultaten uit. Dus feitelijk verandert er eigenlijk helemaal niets: de samenwerking die we toch al hadden blijft gewoon, alleen hebben we nu 6 werkpaarden in plaats van 3.....

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is toch wel even wennen, zo waren ze nog paars en nu in één keer felrood.. Ik wist ergens wel dat G-Mods in de ACP konden (heb het een keer van Sheep gehoord) en dat ze nu alle toegang hebben is dan wel weer handig. Goede vooruitgang, gefeliciteerd allemaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een plotselinge, maar wel verdiende verandering. Allemaal van harte gefeliciteerd, na die tijd lijkt me dit zeker verdiend! :tu:

maar, dat geeft nog geen ban en we hadden best veel werk om die mensen allemaal keurig op een lijstje te zetten in afwachting van een admin.

Jeuj, binnenkort dus een vloedgolf aan bans? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik dan het mooie paarse "jasje" van Levi als hij die toch niet meer nodig heeft? Anders ga ik die variatie aan kleuren wel missen. :puh:

EDIT: Ga ik effe in de ledenlijst kijken om het te controleren en dan krijgen ze het gelijk al voor elkaar om alle zes afwezig te zijn.

cfdfsdfxx4.jpg

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

even een vraagje, konden GM ook al de ACP bereiken of niet?

Wij hadden beperkte toegang.

EDIT: Ga ik effe in de ledenlijst kijken om het te controleren en dan krijgen ze het gelijk al voor elkaar om alle zes afwezig te zijn.

Of anoniem. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga ik effe in de ledenlijst kijken om het te controleren en dan krijgen ze het gelijk al voor elkaar om alle zes afwezig te zijn.

Verwacht jij dan dat er standaard minstens één administrator online is om drie uur 's nachts? Als de administrators hebben besloten om Sjapperdepap moderator te maken, hoeven ze dat toch niet om kwart over twee 's nachts online te zetten, er zit dan toch geen hond op het forum (figuurlijk dan hè 0_0 ).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...