Jump to content

Global Moderators afgeschaft!


Joriz

Recommended Posts

Heel erg gefeliciteerd allemaal, jullie hebben het absoluut verdiend. Jullie deden je in ieder geval voor de schermen niet onder voor de andere admins dus dat zit uiteraard wel goed. En veel plezier met jullie nieuwe functies natuurlijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    3

  • Honkbal95

    3

  • Kloep

    3

  • Torritor

    3

... mooi verhaal wat ik maar eventjes niet quote om de post niet te lang te maken...

Inderdaad heeft Joriz als reden gegeven de strijd tegen spammers. Dat is inderdaad 1 van de redenen dat 6 admins handiger zijn dan 3. Zeker met releases van nieuwe GTA-delen (GTA IV recentelijk) en de komende GTA IV voor de PC wordt ons forum overspoeld met leden die het soms niet heel nauw nemen met regels en moeten we alle zeilen bijzetten om die mannen/vrouwen te stoppen. Natuurlijk kunnen moderators en GM's dat ook: je ontneemt een lid gewoon de postrechten voor een jaar en klaar....maar, dat geeft nog geen ban en we hadden best veel werk om die mensen allemaal keurig op een lijstje te zetten in afwachting van een admin. Die toevalligerwijs hun vakantie dit jaar niet zo heel erg handig hadden gepland :D. Het is gewoon handiger dat er meer mensen zijn die dingen kunnen doen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook andere zaken: het verzinnen en uitvoeren van forumgerelateerde zaken, de organisatie rond prijsvragen en jaarlijkse evenementen, verbeteren van softwarefouten, naamswijzigingen, aanpassen van de regels, contacten met andere forums, beheer van fora etc etc etc. En daarover hadden we nu óók al met zijn 6-en overleg en voerden de 3 admins vervolgens de resultaten uit. Dus feitelijk verandert er eigenlijk helemaal niets: de samenwerking die we toch al hadden blijft gewoon, alleen hebben we nu 6 werkpaarden in plaats van 3.....

Dit is voor mij wat duidelijker en begrijp ik ook waarom het gedaan is :D. Nogmaals gefeliciteerd allemaal :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nu pas tijd om het forum te checken, na een zware werkdag. Van harte gefeliciteerd, alle 3, ik wist dat het er ooit wel eens van moest komen. Succes met de nieuwe status allen . Ohnee, nu moet ik schaap 2 biertjes trakteren :7 (hoop dat dit nog doorgaat? :puh: ).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

>>> Door GTA-Sheep: Zeker weten, alleen worden het er 3. 1 omdat je die beloofd had, 1 omdat ik nu admin ben en 1 omdat ik bier lekker vind<<<

>>> Door DaBeast: Daar hou ik je aan :puh: . En, dat meen ik echt :7<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Er veranderd eigenlijk allen iets voor de 3 nieuwe admins, deze kunnen nu beter ingrijpen als er iets misgaat op het forum. En ze hebben nu de erkenning die ze verdienen. Voor de rest veranderd er niet zoveel, op het moment dat we handen tekort komen zullen er mogelijk wel weer nieuwe Gmods komen of eventueel extra admins.

@De nieuwe roodjes: Ik heb jullie natuurlijk al gesproken, maar nogmaals gefeliciteerd, jullie verdienen het. En ik vertrouw erop dat de samenwerking net zo soepel zal blijven lopen als het altijd al was. Maareh, handen af van mijn BanKnuppel, koop er zelf 1. :puh:

Volgens mij is er 1 Moderator inactief. Tijd voor een nieuwe! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nu pas tijd om het forum te checken, na een zware werkdag. Van harte gefeliciteerd, alle 3, ik wist dat het er ooit wel eens van moest komen. Succes met de nieuwe status allen . Ohnee, nu moet ik schaap 2 biertjes trakteren :7 (hoop dat dit nog doorgaat? :puh: ).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

>>> Door GTA-Sheep: Zeker weten, alleen worden het er 3. 1 omdat je die beloofd had, 1 omdat ik nu admin ben en 1 omdat ik bier lekker vind<<<

Sheep, je hebt echt prachtige humor :puh::schater: Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Enkele kinderziektes verhelpen kan verwarring voorkomen: [plaatje]
Tja ze zijn dan wel afgeschaft maar behoorlijk lastig uit te roeien. :D

Ik heb zo'n gevoel dat de Orange Dawn skin voorkeur geniet bij de admins, daar is het al wel verholpen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...