Sprunk Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ook namens mij gefeliciteerd Dutchy3010, GTA-Sheep en .Levi (Jet, Dutchy en Danny ) met jullie nieuwe funtie Jet, Dutchy en Danny.. volgens mij klopt dat niet helemaal. Even voor de duidelijkheid: Jet = Dutchy3010 Danny = GTA-Sheep Levi - .Levi. Ja, volgens mij heb ik het weer eens fout Ik houd het wel gewoon bij de forumnaam (hahaha, die Patrick(W) ) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Er is er een jarig Hoera! Hoera! Da...... Ooh! Gefelicteerd GTA-Sheep, Dutchy3010, en .Levi. Met jullie nieuwe functie's! Bewerkt: 29 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ben ik net terug van vakantie, zie ik dat de GM´s afgeschaft zijn. Ik vind het wel beter zo. Want die rode kleur is zo mooi. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Het mocht weleens tijd worden Persoonlijk vind ik de groep Globale Moderators een beetje overbodig. Er zijn zat modjes die de boel in de gaten kunnen houden en als ze ook goed met elkaar samenwerken heb je de Globale Modjes niet echt nodig. Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Jippie ik mocht die paarse kleur toch nooit, moderators zijn mijn favoriet , megaleden zijn te serieus en superleden zijn gwn niet zo super maar slecht Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Gefeliciteerd allemaal, Jullie hebben het dik verdiend ^^ ! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Tja, dat is net even wennen. Ik vind het wel erg jammer, dat paarse hoorde gewoon bij het forum. Maar helaas, goede oude tijden vergaan. En onze paarse knullen worden rood, ik wil daarom; Scheep, Jet, en natuurlijk Levi feliciteren met deze nieuwe huidskleur. Nu is het tijd voor de polonaise, jawel . Reageren
Torritor Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 De paarse kleur vond ik heel goed passen bij Dutchy3010 omdat ze een meisje is, maar die kleur is helaas verdwenen. En dat vind ik niet leuk. Reageren
Jowx Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Tja, ze voerden toch al niks uit.. Dan staan ze nu tenminste bij de rest van de crew die niks uitvoert.. ^^ Desondanks, van harte gefeliciteerd met jullie degrada.. promotie! Reageren
Jorair Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Het mag misschien raar klinken. Maar net de dag voor jullie promotie vroeg ik me af wanneer er eens nieuwe admins bijkomen, omdat 3 toch weinig was voor een forum als dit . Nog een late felicitatie van Joren . Reageren
AXIO Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik ben ook wat laat met feliciteren gefelici-poeps-taart Reageren
Hackman Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd, Dutchy, Lantyz en Levi! Jullie hebben het verdient. Nog een klein vraagje: Is de Global Moderator nu voorgoed uitgestorven? (Doet me denken aan de Ballas gang...) Edit: Dom, dom, Dom!!! Okee, ik heb net dus de titel van het topic gelezen... @Hieronder: Ik begrijp de grap niet helemaal Bewerkt: 31 augustus 2008 door Hackman Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Nog een klein vraagje: Is de Global Moderator nu voorgoed uitgestorven? (Doet me denken aan de Ballas gang...)De admins waren sowieso al heer-en-meester, nu ook dame-en-meesteres. Reageren
Galiorix Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Gefeliciteerd, Dutchy, Lantyz en Levi! Jullie hebben het verdient. [...] Wat is er met Lantyz gebeurt? Reageren
M4X Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Gefeliciteerd, Dutchy, Lantyz en Levi! Jullie hebben het verdient. [...] Wat is er met Lantyz gebeurt? Zie zijn signature; 'Lantyz is afwezig tot de eerste week van september' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.