Honkbal95 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) hey ik heb weer een beetje leren photoshoppen en er zijn 3 resultaten uitgekomen simpel maar mooi Chicken man Dog fight Call of duty D-DAy tips zijn altijd welkom. Bewerkt: 26 augustus 2008 door Honkbal95[NL] Reageren
Roflcopter12 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Mooie signatures welke programma's heb je gebruikt? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Mooie signatures welke programma's heb je gebruikt? Kijk eens naar de eerste post: hey ik heb weer een beetje leren photoshoppen en er zijn 3 resultaten uitgekomen simpel maar mooi Dus Photoshop Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Wel een andere photoshop programma die de meesten gebruiken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Wel een andere photoshop programma die de meesten gebruiken. Corel photoshop of niet? maar ik heb het gevoel dat je niet veel aan de sigs hebt gedaan en dat vind ik jammer Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 dan kun je toch ook wat tips geven voor wat ik bijvoorbeeld beter kan doen? Reageren
Rebellion Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Je hebt nu bij elke sign gewoon een stock plaatje en daar de zijkanten geblurd. Probeer de vologende keer betere kwaliteit plaatjes te zoeken, meer effecten toevoegen en je eigen achtergrond maken met daar een render op. Ik raad je aan om wat tutorials te doen. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Bij coral zijn helemaal geen tuts te vinden. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Bij coral zijn helemaal geen tuts te vinden. dan kun je het beste overgaan naar CS2 daarvoor zijn er heel veel tuts. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Bij coral zijn helemaal geen tuts te vinden. dan kun je het beste overgaan naar CS2 daarvoor zijn er heel veel tuts. geen geld... Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik vind de eerste twee te simpel, het ziet eruit alsof je een afbeelding van google gewoon uit mekaar hebt getrokken De derde is wel redelijk mooi, mooi lichteffect gebruikt achter de render. De vierde is weer een uit mekaar getrokken afbeelding die dus weer niet mooi is. Probeer eens wat meer effecten toe te voegen en de afbeelding niet uit mekaar te trekken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.