Jon-asses Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hey iedereen, Willen jullie deze collab eens raten aub? Hij begon: Ik eindigde: Reageren
Thabit Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik vind de onderste het mooist, dus die rate ik ook Hij is echt vette shizzle, perfecte effecten en echt een supervette render. Je hebt het gevoel van dat hij aan het dribbelen is er super uit laten komen. De tekst past er ook gewoon 100% bij! 10/10 Reageren
Jon-asses Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Thanks Thabit! Nog mensen? Reageren
Arthis Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Weeral een prachtige sigm john De bekichting vind ik echt vet gedaan. Hele mooie texture's, ook erg mooi verwerkt De hele sig straalt iets grungy uit en dat vind ik erg gaaf. Een mooi begin waar jij een heel mooi einde van hebt gemaakt KIU! Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Erg mooi gedaan Jon-Asses. De effecten bij je render zijn erg mooi en je tekst is ook super gedaan, niks op aan te merken Reageren
BigM Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Erg leuk John-asses. Mooi gesmudged. En de kleuren komen overeen, Leuke effecten gebruikt. En boven al : een goeie klikkende outcome. 8,5 jonge, Netjes . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.